Două premii Romanian Effie Awards 2014 pentru Coca-Cola România

La gala de premiere a premiilor Effie 2014 brandul Coca-Cola a obținut Silver la categoria Media Innovation pentru campania de Live Tweets #Haisamancamimpreuna, în timp ce campania “Grijă pentru copii”, creată de Dorna împreună cu Asociația Salvați Copiii, a fost premiată cu Bronze la categoria CSR.

Premiile câștigate la Effie Awards ne demonstrează, încă o dată, că ideile curajoase și creative construiesc campanii eficiente. Dorim să mulțumim echipelor alături de care lucrăm fiecare proiect: datorită pasiunii și implicării lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România și Moldova.

#Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, pornită de la informația potrivit căreia 6 din 10 români obișnuiesc să mănânce singuri în fața televizorului.

Pentru a determina consumatorii să redescopere bucuria meselor alături de cei dragi, echipa Coca-Cola România a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima dată când mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate într-un spot publicitar. Astfel, cele mai inspirate invitații la masă au trecut dincolo de mediul online, ajungând pe TV.

Campania a avut ecou și în offline, materializându-se într-o Caravană, care a oprit în marile orașe din România pentru a invita consumatorii să ia pauza de masă alături de cei dragi.

În 2013, campania a fost premiată la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a câștigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns.

Campania “Grijă pentru copii”, dezvoltată de Dorna și Asociația Salvați Copiii are ca scop prevenirea cauzelor nașterilor premature cât și ingrijirea corespunzătoare a nou născuților prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternități din România.

În cadrul campaniei, 15 maternități din 13 orașe din țară au primit, în total, 92 de echipamente medicale pentru îngrijirea copiilor născuți prematur. Campania “Grijă pentru copii” a fost susținută de un plan integrat de comunicare, cu componente de TV, print, in-store, OOH, digital și PR, menite să atragă atenția publicului asupra problemei copiilor născuți prematur.

Platforma digitală www.grijapentrucopii.ro a funcționat ca un agregator de informații despre problema prematurității în România, materiale informative și modalități alternative prin care oamenii se puteau implica direct în campanie. Campania “Grijă pentru copii” continuă să ajute la îngrijirea copiilor născuți prematur și în 2014, prin dotarea maternităților din România cu echipamente medicale de specialitate.

spot_img

Ultimele știri