Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Cum recunosti un greenwashing?

Reclamatiile privind greenwashing-ul inregistreaza o crestere in Marea Britanie, pe masura ce gradul de constientizare asupra mediului creste in randul companiilor si consumatorilor, informeaza GreenBiz.

Un nou raport al Business for Social Responsability si Futerra Sustainability Communication ajuta companiile sa evite astfel de greseli de comunicare.

“Intelegerea si prevenirea greenwashing-ului: Ghid de afaceri” este un ghid pentru companii care le ajuta sa comunice mai bine mesajele eco si sa evite publicitatea falsa. Studiul include, de asemenea, si 10 semne ale greenwashing-ului:

1. Limbaj ambiguu – cuvinte sau expresii care nu au un inteles clar (ex. “prietenos cu mediul”)

2. Produs ecologic vs. companie poluatoare – ex. Becuri ecologice produse intr-o fabric ace polueaza raurile

3. Imagini sugestive – imagini eco care au un impact verde nejustificat (ex. O floare iesind dintr-o teava de esapament)

4. Pretentii irelevante – Exagerarea unui atribut verde mic cand toate celelalte lucruri nu sunt asa de verzi

5. Cel mai bun – A declara ca esti mai verde decat ceilalti, chiar daca ceilalti sunt destul de poluatori

6. Necredibil – atribuirea unei calitati eco unui produs care evident nu e verde (ex. Tigari prietenoase cu mediul, produse periculoase verzi)

7. Jargon – o informatie pe care doar un specialist ar putea-o verifica si intelege

8. Prieteni imaginari – O eticheta care pare o sustinere din partea unei a treia parti, dar este inventata

9. Fara dovezi – Ar putea fi adevarat, dar nu exista dovezi

10. Minciuni – Pretentii si informatii complet false

Foto: thechicecologist.com

spot_img

Ultimele știri