Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

E.ON Gaz a obtinut certificarea sistemului integrat de management al calitatii si mediului

E.ON Gaz Distributie a obtinut in luna iulie certificarea sistemului integrat al calitatii si mediului, conform standardelor ISO 9001 si ISO 14001, fiind astfel recunoscuta alinierea companiei la standardele internationale in domeniul managementului calitatii si al protectiei mediului, precizeaza un comunicat de presa al companiei, informeaza Agerpres.

"E.ON Gaz Distributie este unul din principalii jucatori pe piata de distributie a gazelor naturale din Romania. In aceasta calitate, asigurarea serviciului de distributie a gazelor naturale la standarde de calitate europene si in conditii de maxima siguranta pentru clientii nostri este prioritatea noastra. Totodata, credem cu tarie ca dezvoltarea durabila este un imperativ si nu o optiune, respectul pentru mediu fiind una dintre valorile fundamentale ale E.ON. Obtinerea certificarii sistemului de management in conformitate cu standardele ISO 9001 si ISO 14001 atesta faptul ca eforturile noastre din ultimii ani in aceste directii au dat rezultate", a precizat Virgil Metea, directorul general al E.ON Gaz Distributie.

Potrivit comunicatului, dupa privatizarea companiei in 2005, implementarea unei structuri organizationale competitive a fost primul pas catre modernizare, iar acest efort a fost urmat de implementarea unor imbunatatiri tehnice si a unor tehnologii moderne, in baza unui program de investitii ambitios.

"Pentru asigurarea unui serviciu de distributie a gazelor naturale la standarde inalte de calitate, E.ON Gaz Distributie a investit masiv in reteaua de distributie. Aceasta a fost reabilitata si modernizata in perioada 2005-2008 pe o lungime de aproximativ 2.300 kilometri, valoarea totala a investitiilor ridicandu-se la suma de 561 milioane de lei. Totodata, au fost introduse masuri noi de detectie, a fost implementat sistemul de citire electronica a contoarelor si a fost pus in functiune un centru modern de preluare si gestionare a apelurilor de urgenta", se mai arata in document.

Reprezentantii E.ON Distributie au mai subliniat ca pentru sustinerea protectiei mediului, compania a implementat managementul deseurilor, fiind unul dintre cele mai ample programe de management de mediu, dar si punctul de plecare pentru strategia "Reduce-Reutilizeaza-Recicleaza", aflata in acest moment in faza de implementare.

"E.ON Gaz Distributie va continua sa implementeze proiecte de optimizare a activitatilor in vederea asigurarii unor servicii de cea mai buna calitate pentru clientii sai, in deplina concordanta cu standardele internationale de protectie a mediului. Sistemul de management integrat al calitatii si al mediului a fost implementat la E.ON Gaz Distributie in perioada 2005-2009 si a fost certificat de catre SRAC CERT Bucuresti", se mai subliniaza in comunicat.

Foto: media2.gruprc.ro

spot_img

Ultimele știri