Eticheta ecologica pe 90% dintre televizoarele Philips

Peste 90% dintre televizoarele Philips comercializate pe piata europeana au primit eticheta ecologica din partea European Eco Labelling Board, institutie autorizata UE, care certifica impactul redus asupra mediului, anunta un comunicat din partea companiei.

Eticheta ecologica europeana pentru televizoare este introdusa incepand cu luna iulie 2009 si ajuta consumatorii la identificarea produselor favorabile mediului inconjurator.

Cea mai mare parte (90%) a televizoarelor Philips au primit eticheta ecologica. Sunt incluse si seriile 7000, 5000, si 3000 dar si seriile de inalta performanta 9000 si 8000, si revolutionarul televizor Aurea. Acreditarea ecologica a acestor modele atesta faptul ca un televizor poate oferi o imagine performanta cu un impact minim asupra mediului inconjurator.

Acreditarea europeana eco-label (eticheta ecologica europeana) este acordata televizoarelor care au o serie de caracteristici ecologice importante: consum redus de energie, consum redus in stand by, 2 ani garantie, absenta materialelor si substantelor daunatoare, posibilitatea unei recilclari facile.

Philips a primit certificarea eco-label pentru majoritatea modelelor de televizoare intrucat certificarea impune un consum in stand-by de maximum 0.3 wati, cea mai mare parte a televizoarelor Philips certificate ecologic au un consum mai mic de 0,15 wati in stand by – un nivel cu 50% mai mic decat cel impus de standardele europene, televizoarele au garantie timp de 2 ani in tarile europene, in componenta lor nu intra materiale si substante daunatoare mediului si televizoarele Philips au fost concepute astfel incat sa poata fi reciclate cu usurinta.

„Philips este onorat de certificarea primita, intrucat aceasta reflecta eforturile sustinute din ultimii 10 ani pentru reducerea impactului asupra mediului prin productia de televizoare. Ambitia Philips este de a oferi televizoare care pot atinge cele mai inalte standarde de calitate indeplinind simultan normele ecologice de baza, sub diferite aspecte: eficienta energetica, ambalarea, eliminarea substantelor nocive, greutatea si posibilitatea de reciclare”, se arata in comunicatul Philips.

Foto: Philips

spot_img

Ultimele știri