Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

100.000 de “zambete” pentru Crucea Rosie Romana

Colgate a lansat o noua campanie de CSR, dedicata consumatorilor, prin care ii invita la strangerea a 100.000 de zambete ce vor fi transformate in produse donate catre Crucea Rosie Romana, se arata intr-un comunicat al companiei.

"Colgate ajuta Romania sa zambeasca”

Campania, intitulata „Ajutam Romania sa zambeasca!”, se desfasoara intre 30 august – 7 octombrie 2012 si se bazeaza pe implicarea directa a consumatorilor.

„Intreaga campanie este construita in jurul partenerilor nostri de suflet, consumatorii romani, care au fost alaturi de noi in proiectele realizate pana acum. Astfel, toate actiunile din cadrul campaniei se desfasoara impreuna cu consumatorii romani si pentru acestia, subliniind relatia frumoasa si sincera pe care am creat-o impreuna in cei 20 de ani de existenta pe piata din Romania. Mai mult decat atat, ne bucuram sa avem alaturi de noi, in permanenta, asociatii si institutii importante care ne ajuta sa ajungem la categoriile sociale defavorizate si ne permit sa aducem cat mai multe zambete pe fetele romanilor”, au declarat reprezentantii Colgate-Palmolive Romania.

Campanie CSR, in mediul online si in magazine

Colgate apeleaza la solidaritatea si dorinta de implicare ale romanilor pentru a strange un numar-record de zambete, ce se vor traduce intr-o donatie catre Crucea Rosie Romana.

Beneficiind de un mecanism extrem de simplu, pentru a incuraja o participare cat mai mare din partea romanilor si a determina strangerea a 100.000 de zambete, acestea se contorizeaza atat in mediul online, cat si in magazine.

Campania „Ajutam Romania sa zambeasca!” are ca punct central in mediul digital aplicatia de facebook a paginii Colgate Romania prin care se inregistreaza numarul de zambete adunate pe toata durata campaniei.

Premii-surpriza pentru participanti

Componenta in-store presupune un parteneriat important cu cele mai importante retele de magazine de tip Hypermarket, Supermarket si Cash & Carry, prin care cumparatorii sunt invitati sa se alature campaniei si sunt rasplatiti pentru alegerea produselor de ingrijire orala Colgate.

"Toti cei care achizitioneaza produse Colgate in valoare de minim 10 ron intr-unul dintre magazinele din retelele Carrefour, Real, Auchan, Cora, Kaufland participante la campanie, vor castiga unul dintre premiile-surpriza garantate. Cumparatorii din magazinele tip supermarket din retelele Mega Image si Billa, participante la campanie, pot intra in cursa pentru castigarea unor vouchere-cadou daca se inscriu printr-un sms la 1868", potrivit aceluiasi comunicat.

Mihaela Pavnutescu

spot_img

Ultimele știri