25% din produsele vandute de Philips sunt ecologice

Compania Royal Philips Electronics a anuntat luni o crestere a vanzarilor produselor ecologice pana la 25% din totalul vanzarilor in 2008, fata de 20% in 2007, in cadrul programului Eco Vision4 pentru eficientizarea consumului de energie electrica a produselor si operatiunilor sale, anunta un comunicat al companiei.

Philips a anuntat si masuri suplimentare in cadrul programului Eco Vision4 pentru a ajunge la procentul de 30% pentru vanzarile de produse ecologice. Astfel, producatorul va implementa in India, Brazilia, Argentina si China un sistem de colectare si reciclare bazat pe voluntariat, in incercarea de a dezvolta o platforma bazata pe integrarea costurilor reciclarii in costul produsului.

Programul EcoVision a fost demarat in 1994 si acopera productia si dezvoltarea produselor, si a fost adoptat in 1997, cu trei obiective fixate pentru perioada 2007-2012: 30% din totalul vanzarilor sa provina din vanzarea produselor ecologice, cresterea eficientei energetice a operatiunilor la 25%, simultan cu reducerea emisiilor de carbon, si dublarea investitiilor in produsele ecologice la 1 miliard de euro, punand accent pe reducerea continutului chimic al produselor si imbunatatirea sistemului de colectare si reciclare.

In 2008, Philips a investit 282 milioane de euro in inovatii ecologice si a lansat 91 de produse ecologice.
 

spot_img

Ultimele știri