Carrefour oferă un kilogram de mere bio, în schimbul sacoșei de plastic

Până pe 18 septembrie, Carrefour oferă un kilogram de mere românești, bio, în schimbul uneia sau mai multor sacoșe de plastic, la cumpărăturile online. Clienții trebuie doar să i le înapoieze curierului.

Clienții Carrefour care fac comenzi online sunt încurajați să returneze curierului sacoșele de cumpărături ale supermarketului, în loc să le arunce, iar pentru acest gest sunt recompensați cu un kilogram de mere românești, roșii, BIO.

Începând cu luna martie, retailerul a demarat un program integrat de susținere a fermierilor români care vor să treacă la un model de business de tip agricultură bio/ecologică. Orice fermier român care dorește să fie certificat BIO primește sprijin direct din partea Carrefour pe toată durata procesului de conversie.

Inițiativa de zilele acestea, numită „Săptămâna verde”, face parte din programul „Punem preț pe plastic”, ce propune acțiuni concrete și modele pentru a reduce, refolosi și recicla plasticul și alte deșeuri.

Proiectul pilot „Plata cu PET”, care s-a desfășurat între 9 și 14 iulie, a presupus oferirea în unul din magazinele Carrefour a unui fruct sau a unei legume proaspete la fiecare PET adus. Datorită reacției pozitive a publicului, supermarketul ia în considerare extinderea programului și în alte orașe din țară.

„Am avut o reacție foarte bună în cadrul proiectului «Plata cu PET» și credem că societatea este dornică de programe și soluții care susțin protejarea mediului. Vrem să continuăm să ne răsplătim clienții pentru atitudinea conștientă și să încurajăm niște gesturi-reflex de gândire și comportament responsabil față de mediu. Acesta este un program exercițiu și reflectă, totodată, și viziunea noastră de a trece la o alimentație mai sănătoasă, de aceea oferim mere din producția locală, BIO”, a spus Luiza Vrînceanu, Head of Corporate Causes Carrefour.

În 2019 s-a desfășurat, în cadrul supermarketului, și o campanie de încurajare a clienților să-și aducă de acasă propriile caserole atunci când vin la cumpărături. Anul trecut, clienții Carrefour au folosit peste 5 milioane de caserole de plastic, de unică folosință, pentru zona de Gastronomie.

În România, grupul Carrefour are o rețea de 358 de magazine.

spot_img

Ultimele știri