Apple contesta logo-ul verde al orasului New York

Apple a inaintat o plangere la US Patent and Trademark Office, opunandu-se logo-ului „GreenNYC” folosit de grupul turistic din New York, NYC &Co., informeaza Environmental Leader. Sigla infatiseaza un mar asemanator cifrei 8 pe orizontal, fiind foarte asemanatoare cu logo-ul Apple.

Grupul turistic foloseste logo-ul ca parte in campania de mediu in valoare de 3,2 milioane de dolari care are ca scop inverzirea orasului New York. Imaginea siglei se afla pe pungile organice din bumbac care se vand la Whole Foods.

Apple pretinde ca semnul distinctiv al GreeNYC poate foarte usor sa genereze confuzii, greseli sau inselatorie in mintea consumatorilor. NYC & Co. a inaintat o contraacuzatie prin care cere ca plangerea depusa de Apple sa fie respinsa.

Urmatorul pas ar fi realizarea unor sondaje in randul oamenilor pentru a se observa reactia lor in legatura cu logo-ul din New York pentru a se confirma faptul ca opozitia firmei Apple poate fi luata in considerare.

spot_img

Ultimele știri