Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

O echipă de designeri a creat bețișoarele de urechi refolosibile

Trei danezi au găsit o soluție pentru problema bețișoarelor de urechi care poluează oceanele și plajele și afectează viața marină: bețișoarele refolosibile, din silicon medicinal. Campania lor pe Kickstarter a strâns de 3.500 de ori banii necesari.

NicolasAagaard, Isabel Aagaard și Kåre Frandsen s-au ocupat mulți ani de design de produs, cu experiență din acest punct de vedere în domeniul medical și cel al echipamentelor. Studiile conform cărora, în fiecare zi, sunt produse 1,5 miliarde de bețișoare de urechi și că un milion de vietăți marine mor pe an din cauza acestora și a altor produse din plastic, i-au făcut să-și îndrepte atenția spre un produs care ar putea produce o schimbare reală.

După un an de teste și de muncă intensă, cei trei au creat LastSwab, bețișoare refolosibile, atât pentru urechi, cât și pentru machiaj. Bețișorul în sine este confecționat dintr-un nylon rigid și compact, iar extremitățile sunt dintr-un silicon medicinal moale. Produsul are o carcasă din plastic biodegradabil și este livrat într-o cutie de carton eco-friendly.

După folosire, bețișoarele trebuie doar spălate cu apă și săpun și sunt gata pentru o nouă refolosire.

„Am lucrat cu designul de produs mulți ani și am văzut resurse risipite și poluare creată din cauza produselor de unică folosință. Unele corporații plătesc pentru păcatele lor față de mediu prin donații către acțiuni caritabile, în loc să-și regândească produsul. Însă, în loc să regândim un produs și să îl facem mai prietenos cu mediul, am vrut să facem unul durabil, care să le înlocuiască pe cele de unică folosință”, a transmis într-un comunicat Nicolas Aagaard, CEO-ul companiei Faco CPH, care vrea să lanseze mai multe produse de acest fel în anii care urmează.

Primul lor produs, bețișorul pentru urechi sau pentru machiaj, avea nevoie de 13.350 de dolari pentru a fi fabricat. De pe 16 aprilie până în prezent, echipa a strâns 462.807 de dolari, aproape de 3.500 de ori suma necesară, iar campania va mai rula pe Kickstarter încă 10 zile.

„Acest succes inițial arată potențialul de a transforma produsele tradiționale de unică folosință în unele reutilizabile. Scopul este să avem produsele disponibile în toate magazinele cunoscute din lume, cum ar fi Walmart și Tesco, pentru a avea un impact semnificativ”, a mai spus Nicolas.

Europarlamentarii au votat, începând cu 2021, interzicerea a 10 celor mai des întâlnite obiecte de unică folosință din plastic pe plajele Uniunii. Printre acestea se numără tacâmuri din plastic de unică folosință (furculițe, cuțite, linguri, bețișoare de amestecat băuturile), farfurii, paie, bețișoare de urechi, bețișoare pentru baloane, produse și recipiente pentru alimente din material plastic oxodegradabil și recipiente pentru băuturi fabricate din polistiren expandat.

spot_img

Ultimele știri