Blănurile au lipsit pentru prima dată de la defilările din Săptămâna modei de la Londra

in Business 20 September 2018 22 Views

La Londra a avut loc S─âpt─âm├óna modei, iar, ├«n premier─â, bl─ânurile au lipsit de la defil─âri, ├«n condi┼úiile ├«n care tot mai mul┼úi designeri se conformeaz─â exigen┼úelor etichetei “verzi”, anun╚Ť─â Reuters.┬á

La evenimentul care a durat cinci zile, ├«n perioada 14-18 septembrie, ┼či care este consacrat colec┼úiilor de prim─âvar─â/var─â 2019 sunt prezente mai pu┼úine nume mari dec├ót la New York, Milano sau Paris, dar reune┼čte cump─âr─âtori, jurnali┼čti ┼či bloggeri din toat─â lumea veni┼úi s─â vad─â at├ót oferta noilor talente, c├ót ┼či pe cea a unor branduri consacrate ca Burberry, Christopher Kane sau Erdem.

UNECE: practicile industriei de fashion cauzeaz─â o urgen╚Ť─â ecologic─â ╚Öi social─â

În acest sezon, nu vor exista blănuri între ţinutele de pe podiumul de la Londra, a indicat un studiu al Consiliului britanic al modei (BFC).

“├Äntreb─âm ├«n fiecare sezon dac─â figureaz─â ┼či bl─ânuri pe podium sau ├«n prezent─âri… Este pentru prima dat─â c├ónd designerii au spus c─â 100% nu vor exista. Cred c─â reflect─â o schimbare ├«n op┼úiunile creatorilor, puterea consumatorilor ┼či faptul c─â designerii sunt aten┼úi la imaginea pe care o promoveaz─â ├«n s─âpt─âm├óna modei”, a declarat pentru Reuters directoarea BFC, Caroline Rush.

Burberry a anun┼úat s─âpt─âm├óna trecut─â c─â nu va mai folosi bl─ânuri naturale, al─âtur├óndu-se astfel unei liste ├«n cre┼čtere de case de mod─â care renun┼ú─â la folosirea lor, pe fondul presiunilor venite de la grup─ârile pentru drepturile animalelor, dar ┼či din nevoia de a se adapta gusturilor ├«n schimbare ale clientelei tinere. Au mai renun┼úat la bl─ânuri brandurile italiene de lux ca Armani,┬á Versace sau Gucci.

Piaţa modei pentru femei a crescut cu 3,2% anul trecut în Marea Britanie, ajungând la 28,4 miliarde de lire (37,26 miliarde de dolari), iar pentru 2022 se prevăd încasări din vânzări de 33,5 miliarde de lire.

Comentarii

comentarii