Pentru a fi alături de producătorii mici de legume fructe afectați de dificultăți în perioada aceasta, Kaufland România își pune la dispoziție spațiile din magazine, pentru ca aceștia să își poată comercializa în continuare marfa, în condiții sporite de siguranță și confort pentru clienți. Din 8 decembrie și pe tot parcusul lunii, Kaufland oferă micilor producători interesați suprafață de vânzare ...
Mai mult »Consiliere pentru obținerea unor finanțări de 100.000 de euro, oferită de CEZ Vânzare afacerilor locale
CEZ Vânzare continuă seria activităților prin care încurajează eficiența energetică și utilizarea energiei verzi și își ajută, de data aceasta, clienții să obțină o finanțare de 100.000 euro. Compania aduce în portofoliul său produse noi, adresate clienților strategici și care transformă beneficiile programului național Electric-Up în beneficii directe pentru afacerile locale. Pentru a sprijini business-urile locale, CEZ Vânzare organizează întâlniri ...
Mai mult »GreenTech, prima companie europeană care obține certificate de carbon pentru piața voluntară, din activitatea de reciclare
Compania românească GreenTech, parte din Green Group,este prima companie din Europa care obținepe piața voluntară certificate de carbon (VER) rezultate din activitatea de reciclare a deșeurilor, după ce a primit validarea Gold Sandard pentru o emisiune de 453.000 de astfel de certificate, echivalentul tonelor de emisii de carbon salvate prin reciclarea deșeurilor PET pe o perioadă de 10 ani. ...
Mai mult »Unilever anunţă progrese cu privire la obiectivele de ambalare sustenabilă
Unilever, proprietarul unor branduri precum Dove, Seventh Generation și Magnum, anunţă că face progrese cu privire la angajamentele ambițioase pentru o lume fără deșeuri, în ciuda provocărilor generate de Covid-19. Angajamentele Unilever rămân neschimbate, iar compania spune că a intensificat în mod semnificativ utilizarea plasticului reciclat în ambalaje. Anul trecut, Unilever a devenit prima mare companie de bunuri de larg ...
Mai mult »Vodafone își asumă un nou angajament: nivel net zero al emisiilor de dioxid de carbon până în 2040
Grupul Vodafone și-a asumat astăzi angajamentul de a reduce la net zero emisiile de carbon ale companiei la nivel global până în 2040. De asemenea, obiectivele anterioare ale companiei privind limitarea emisiilor de carbon până în 2030 au fost aprobate de către inițiativa Science Based Targets (SBTi), acestea fiind conforme cu reducerile necesare pentru a mentine încălzirea globală la limita ...
Mai mult »Profi şi-a redus cu 60 de tone cantitatea de deşeuri de carton în ultimul an
Retailerul Profi a încheiat un parteneriat cu compania Kangoopack, care oferă soluții integrate de ambalare, şi astfel și-a optimizat procesul de ambalare și a obținut o reducere a poluării prin diminuarea cantităților de plastic si carton puse în piață. În ultimele 12 luni, această cooperare a permis reducerea cu 60 de tone a cantității de deșeuri de carton și cu ...
Mai mult »