Mesajele campaniei „După noi, strângem tot noi” au ajuns la jumătate de milion de persoane

„După Noi, strângem tot noi”, programul care are scopul de a ajuta oamenii să înțeleagă importanța colectării selective, a participat vara aceasta la festivaluri de muzică, evenimente culturale și conferințe. Mesajele campaniei, printre care grija față de mediu și față de ce lăsăm generațiilor viitoare, au ajuns la aproximativ 615.000 de persoane.

Mesajele campaniei „După noi, strângem tot noi” au ajuns la jumătate de milion de persoane

 

Campania „După Noi, strângem tot noi” este un program educațional de conștientizare și încurajare a colectării selective, lansat în luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC România.

Programul educațional a fost prezent, în ultimele luni, la două dintre cele mai cunoscute festivaluri de muzică din România, Neversea și Untold, dar și la evenimente precum recepția organizată de Ambasada Statelor Unite la București cu ocazia Zilei Independenței Statelor Unite ale Americii, Festivalul Ambasadelor sau Conferința The Power of Storytelling, organizată de „Decât o Revistă”.

În cadrul acestor evenimente, participanții au primit informații despre colectarea separată și au putut să colecteze astfel prin soluțiile propuse de Coca-Cola HBC România:

  • Ecoinsula – o soluție integrată pentru toate tipurile de deșeuri reciclabile (sticlă, plastic/PET, hârtie, aluminiu, deșeuri biodegradabile);
  • Puncte pentru colectarea plasticului/PET-ului – cel mai frecvent tip de deșeu reciclabil, utilizat pentru băuturile servite la festivaluri;
  • Fotocolectorul – cabină foto care colectează sticlă, plastic și hârtie și te răsplătește cu o poză pe loc.

Mesajele campaniei „După noi, strângem tot noi” au ajuns la jumătate de milion de persoane

Anul acesta, aproximativ 615.000 oameni au interacționat cu mesajele campaniei și soluțiile de colectare separată din proiect.

Prin acest program, Coca-Cola HBC România își propune să crească nivelul de conștientizare cu privire la importanța colectării selective în contextul conceptului de economie circulară și să informeze publicul cu privire la tipurile de deșeuri care pot fi colectate selectiv pentru a putea fi ulterior reciclate.

 „Proiectele noastre privesc către comunități și către ceea ce lăsăm în urmă. Ne-am asumat acest crez cu mai bine de trei ani în urmă, odată cu lansarea platformei După Noi, care promovează o atitudine responsabilă față de mediu, de oameni și de ceea ce lăsăm în urma noastră” – spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România.

spot_img

Ultimele știri