Carrefour România reia programul “Plata Cu PET-ul” în 6 orașe din țară

in CSR, Poluare 24 October 2020 2,015 Views

Carrefour România reia programul “Punem preț pe plastic” și lansează Plata Cu PET-ul în 6 orașe din țară în perioada 21 octombrie – 24 noiembrie.

“Punem Preț pe Plastic” este un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

Astfel, oricine vine cu un PET poate cumpăra fructe și legume de la producători locali și pentru a intra în tombola cu premii speciale. Cu un PET se poate achiziţiona un fruct sau o legumă.

Primul oraş este Braşov în fața noului mall AFI, apoi caravana va poposi timp de o săptămână în fiecare dintre oraşele: Baia Mare, Constanţa, Iaşi Felicia, Târgu Jiu şi Bucureşti Orhideea.

Cum funcţionează

  • Clienţii hipermarketurilor Carrefour participante la prezenta Campanie care aduc 1 PET (apă, bere sau suc), la
    caravana special amenajată în parcarea magazinului, primesc în schimbul acestuia, un talon de la promoterul
    prezent la punctul de colectare.
  • Pe talon se va nota cu pixul numărul de PET-uri aduse de participant și se va pune o ștampilă cu logo ‘Punem Preț pe Plastic”, în chenarul aferent zilei respective.
  • Pe baza acestui talon, Clientul merge în magazinul Carrefour la standul ”Punem Preț pe Plastic” pentru a ridica
    cantitatea corespunzătoare de fructe şi legume româneşti.
  • Promoterul prezent în magazine, la stand, validează talonul cu a doua ștampilă, cu logo Carrefour.
  • Participantul primește fructele și legumele în ambalaje de hârtie, capsate și sigilate cu autocolant ”Punem Preț pe Plastic”, apoi poate depune talonul in urna destinata Tombolei
  • Fiecare Participant care aduce minimum 20 de PET-uri la Caravana Plata cu PET-ul în perioada campaniei din
    orașul în care staționează Caravana poate participa la tombolă. Perioada de participare este de 7 zile de la
    deschiderea campaniei.
Programul-pilot “Plata cu PET-ul” s-a desfășurat anul trecut la București, în Carrefour Băneasa, timp de aproape 3 săptămâni. La final, Carrefour a colectat peste 7.5 tone de PET-uri, iar cei peste 3000 de oameni care au vizitat standul au primit la schimb peste două tone de fructe și legume provenite de la producători locali.

Citeşte şi:

Lipton introduce în România sticla din plastic 100% reciclat și reciclabil
Patrula Zero Plastic: Peste o tonă de deșeuri adunate în Delta Dunării

Comentarii

comentarii