Prelungim competiția Plastic Free Lifestyle dedicată produselor vrac. Cum poți câștiga un kit de supraviețuire fără plastic

in EcoLIFESTYLE, Plastic Free July 15 September 2017 529 Views

Sacoșe de pânză și recipiente pentru alimente și băuturi, dar și produse de îngrijire personală confecționate din ingrediente naturale. Iată premiile pe care le puteți câștiga completând un sondaj despre produse vrac, până la finalul lunii septembrie. Competiția lansată face parte din cadrul unei campanii Green Report de combatere a consumului de plastic de unică folosință.

Kitul 1

La începutul lunii septembrie, redactorii Green Report au participat la Bike Fest, cu un stand dedicat unei campanii de combatere a consumului de plastic: Plastic Free Lifestyle. Au invitat participanții să își confecționeze propriile produse de îngrijire personală și au încercat să afle printr-un sondaj interesul consumatorilor pentru produse vrac. Mai mult, au oferit respondenților șansa de a câștiga unul dintre cele trei kituri de supraviețuire fără plastic puse la bătaie. Acestea conțin:

  • o sacoșă de pânză de la Atelierul de Pânză
  • un set de săculeți pentru fructe și legume marca REDU
  • o periuță din bambus
  • un șampon solid și un săpun marca Savonia
  • un deodorant, o pastă de dinți și un parfum homemade, din ingrediente marca Solaris
  • o sticlă reutilizabilă de la Tupperware
  • un set de caserole din sticlă

Valabilă inițial până astăzi, competiția a fost prelungită până la finalul lunii. Așteptăm așadar răspunsurile voastre până în data de 30 septembrie 2017. Premiile vă așteaptă! Puteți răspunde aici.

În ce constă campania Plastic Free Lifestyle

Plastic Free Lifestyle este o campanie inițiată de publicația de mediu Green Report, în urma participării la mișcarea internațională Plastic Free July. În cadrul Plastic Free July, redactorii Green Report au încercat să renunțe timp de o lună la articolele din plastic de unică folosință. S-au filmat și au povestit experiența, într-un serial video care poate fi urmărit pe Green Report. La final de iulie, au fost nevoiți să se declare oarecum învinși. Nu au putut să trăiască 100% plastic free, dar  au reușit ceva mult mai important. Au atras alături de ei în campanie persoane publice, activiști de mediu și publicul larg.

Succesul Plastic Free July s-a văzut la evenimentul final, desfășurat în data de 8 august, la Roaba de cultură din Parcul Herăstrău. Pe pajiștea Roabei, s-au strâns peste 180 de persoane. Acestea i-au cunoscut pe cei care oferă alternative la plasticul de unică folosință, au confecționat propriile produse naturale și s-au bucurat de o cină comunitară cu alimente recuperate din piețe. Implicarea participanților i-a determinat pe redactorii Green Report să continue demersul. Așa s-a născut Plastic Free Lifestyle și toate activitățile corelate. Vă vom ține la curent și cu acțiunile viitoare.

Comentarii

comentarii