Consumatorii de produse naturale ar plati cu pana la 20% mai mult pentru produsele verzi

Majoritatea consumatorilor de produse naturale au declarat ca ar plati mai mult pentru produse eco-friendly, iar 7 din 10 consumatori ar plati chiar cu pana la 20% mai mult, arata un studiu recent realizat de Mambo Sprouts Marketing, informeaza Environmental Leader.

Studiul Mambo Track a analizat obiceiurile de cumparaturi a 1000 de consumatori de produse naturale si a intocmit o lista cu asteptarile consumatorilor in ceea ce priveste imbunatatirea serviciilor in anul care urmeaza. Numai 1 din 10 respondenti a declarat ca este sunt, sub nicio forma, dispus sa plateasca mai mult pentru produse si servicii verzi.

Pe deasupra, rezultatele sondajului au aratat ca respondentii sustin companiile si magazinele care promoveaza practicile prietenoase cu mediul si sustenabile. Mai mult de 7 oameni din 10 au indicat ca este important (41%) sau foarte important (32%) sa faci afaceri cu companii responsabile cu mediul.

Pentru anul urmator, respondentii au identificat cei mai important factori in alegerea magazinelor unde isi vor face cumparaturile. Dintre acesti factori, pe langa pret, pe care 60% l-au apreciat ca fiind cel mai important factor, se numara si produsele sanatoase organice (56%) si disponibilitatea acestor produse (49%).

Cand vine vorba de produsele alimentare, consumatorii de produse naturale au spus ca in mod obisnuit aleg produsele organice (60%), produse lactate in special – 54% – si alimentele pentru copii, 50%. Doar un respondent din patru considera ca este important sa alegi produse organice la categoriile bere si vin (10%), mancare pentru animale (23%) si deserturi si gustari (23%).

Consumatorii de produse naturale si organice planuiesc sa foloseasca mai multe pungi de cumparaturi prietenoase cu mediul, 63% se asteapta ca in 2008 sa utilizeze mai multe pungi refolosibile, iar 62% nu vor mai folosi pungile de plastic.

Pentru 2008 consumatorii isi vor indrepta atentia, dupa alimentele organice, in special spre restaurantele verzi, masinile hibride, imbracamintea eco si chiar optiunile de vacante in natura. Aproximativ 7 din 10 consumatori de produse naturale deja folosesc becuri eficiente energetic (77%), recicleaza hartia (69%), folosesc produse de curatare eco (68%) si instalatii eficiente energetic (64%).

6 din 10 respondenti au indicat ca sunt semnificativ interesati sa-si extinda practicile eco, prin frecventarea restaurantelor verzi (64%), prin cumpararea unei masini hybrid (61%), ecoturismul (60%) si prin cumpararea hainelor din materiale ca bumbacul organic, bambus si fibre de canepa (61%).

spot_img

Ultimele știri