CSR

Unilever lanseaz─â campania ÔÇ×Planteaz─â un copac ╚Öi ofer─â-l cuiva drag!ÔÇŁ

Unilever ├«mpreun─â cu “Plant─âm Fapte Bune ├«n Rom├ónia” lanseaz─â campania ÔÇ×Planteaz─â un copac ╚Öi ofer─â-l cuiva drag!ÔÇŁ ├«n re╚Ťeaua magazinelor Mega Image. Campania debuteaz─â pe 1 martie ┼či se va desf─â┼čura pe parcursul ├«ntregii luni. “Plant─âm fapte bune ├«n Rom├ónia” este o ini┼úiativ─â na┼úional─â de ├«mp─âdurire bazat─â pe voluntariat, care a pornit la drum ├«n 2011. P├ón─â ├«n prezent, aproape ...

Mai mult »

Coca-Cola Rom├ónia a ├«mp─âdurit 636.000 de metri p─âtra╚Ťi de teren ├«ntre 2016 ╚Öi 2017

Coca-Cola Rom├ónia a publicat raportul de sustenabilitate 2016 ÔÇô 2017, iar printre rezultatele pe care compania le noteaz─â se num─âr─â ├«mp─âdurirea a 636.000 de metri p─âtra╚Ťi de teren, plantarea a peste 195.000 de copaci ╚Öi reducerea emisiilor cu 7%. Foto: Asocia╚Ťia T─âsuleasa Social/ ╚ścoala de mers pe munte ├Än cel de-al patrulea raport de sustenabilitate, Coca-Cola Rom├ónia noteaz─â progresele realizate ...

Mai mult »

Funda╚Ťia Telus ofer─â granturi de 100.000 de dolari ONG-urilor

Funda╚Ťia Telus International Rom├ónia, care a sprijinit financiar 20 de ONG-uri ├«n 2018, ofer─â anul acesta granturi de 100.000 de dolari. Programele dedicate familiilor ╚Öi tinerilor, orientate c─âtre s─ân─âtate, educa╚Ťie ╚Öi mediu pot fi ├«nscrise p├ón─â pe 22 februarie. Lansat─â ├«n septembrie 2016, Funda╚Ťia TELUS International Rom├ónia a oferit ├«n ultimii doi ani granturi ├«n valoarea de 200.000 de dolari ...

Mai mult »

8 moduri prin care hotelurile sustenabile protejeaz─â mediul

10 hoteluri eco-friendly din toat─â lumea

Din ce ├«n ce mai multe lan╚Ťuri hoteliere au ├«n╚Ťeles c─â trebuie s─â protej─âm mediul ├«n care tr─âim ╚Öi au ├«nceput s─â aplice modalit─â╚Ťi sustenabile ├«n cadrul afacerilor lor. Vezi ce m─âsuri adopt─â ╚Öi respect─â-le data viitoare c├ónd te cazezi la hotel. Doneaz─â resturile de s─âpunuri ├Än jur de 2,6 milioane de s─âpunuri solide sunt aruncate ├«n fiecare an ├«n ...

Mai mult »

Cum văd românii schimbările din societate

Ashoka, organiza╚Ťia mondial─â pentru sprijinul antreprenorilor sociali, a publicat primul studiu despre atitudinea ╚Öi percep╚Ťia rom├ónilor asupra agen╚Ťilor schimb─ârii din societate, realizat de Reveal Marketing Research. Studiul ne ajut─â s─â ├«n╚Ťelegem mai bine cum pot fi aduse schimb─âri de profunzime ├«n Rom├ónia anului 2019. Observ─âm c─â gerera╚Ťia t├ón─âr─â manifest─â o preocupare mai ridicat─â pentru nevoile prezente ale societ─â╚Ťii (s─ân─âtate, spirit ...

Mai mult »

Datele non-financiare, din ce în ce mai utilizate în procesul decizional al investitorilor

Raportarea datelor non-financiare c├ó╚Ötig─â teren, 72% dintre liderii financiari preciz├ónd faptul c─â aceste informa╚Ťii sunt din ce ├«n ce mai utilizate ├«n procesul decizional al investitorilor, potrivit┬ácelui de-al cincilea studiu anual EY (FAAS)┬áCum poate transformarea digital─â a raport─ârii s─â creeze puntea dintre ├«ncredere ╚Öi valoare pe termen lung? ├Än acest context, echipele financiare trebuie s─â gestioneze informa╚Ťiile non-financiare cu aceea╚Öi ...

Mai mult »