Cu un singur e-mail trimis mai puţin pe zi, poți reduce considerabil amprenta de carbon a mesageriei în lume

in EcoLIFESTYLE, Poluare 29 December 2019 194 Views

Dacă toată lumea din Marea Britanie ar trimite un e-mail mai puțin în fiecare zi, ar economisi 16.433 tone de carbon pe an, conform furnizorului de energie, OVO.

Peste 64 de milioane de e-mailuri inutile sunt trimise de britanici în fiecare zi. Aproape trei sferturi dintre oamenii din Marea Britanie nu au știut că aceste milioane de mesaje ar putea crește amprenta de carbon a căsuței de e-mail, potrivit cercetărilor comandate de furnizorul de energie.

„Deși amprenta de carbon a unui e-mail nu este uriașă”, a spus Mike Berners-Lee, cercetător în domeniul gazelor cu efect de seră și scriitor, „Este o ilustrare excelentă a principiului mai larg că eliminarea deșeurilor din viața noastră este bună pentru bunăstarea noastră și bună pentru mediu ”.

Conform cărții lui Berners Lee, The Carbon Footprint of Everything, un e-mail normal are o amprentă echivalentă cu 0,3 grame de emisii de CO2. Acest lucru poate crește până la 50 grame, dacă se adaugă un atașament mare. Această cifră cuprinde totul, de la puterea din centrele de date la computerele care trimit, filtrează și citesc mesajele.

Sursă: OVO

Reducerea numărului de e-mailuri inutile pe care le trimiteți este o modalitate de a reduce dioxidul de carbon emis de e-mailurile tale, dar spam-ul care vă blochează inbox-ul ar putea fi, de asemenea, o sursă de emisii. Peste jumătate din traficul de e-mail este considerat spam spun cifrele de la Statista, iar în lume sunt trimise 239,6 miliarde de mesaje pe zi.

OVO a creat un instrument care vă va notifica dacă consideră că e-mailul tău nu este necesar și îți va solicita să fii mai atent cu ceea ce trimiți. Extensia Chrome „Capper Carbon” are în vedere numărul de cuvinte și te anunță dacă ești pe cale să trimiți ceva sub patru cuvinte.

„Vrem să le arătăm oamenilor cum fiecare acțiune are un impact asupra carbonului, chiar și un simplu e-mail”, a explicat Katie Russell, șefa de date și analize din cadrul companiei. „Trebuie să ne schimbăm comportamentul la un nivel primar și să ajutăm oamenii să facă o schimbare cu primii pași simpli ”.

Poți descărca extensia de la magazinul web Chrome de aici și poți verifica dacă poți reduce amprenta de carbon creată de e-mailuri inutile.

Comentarii

comentarii