Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

VIDEO Cum pot lupta cetățenii cu schimbările climatice – campanie marca Discovery și Vodafone

La finalul lunii trecute, Discovery România și Vodafone România au lansat o campanie de educare a românilor, cu privire la acțiunile individuale prin care aceștia pot combate schimbările climatice. Au creat o hartă interactivă, pe care utilizatorii pot marca acțiunile pe care le întreprind, alegând dintr-o listă prestabilită. În plus, pot propune și alte metode de reducere a emisiilor aferente propriilor activități.

harta actiunilor

Fiecare cetățean poate diminua impactul pe care îl are asupra mediului dacă este dispus să renunțe la o parte dintre obiceiurile sale și să adopte altele, ceva mai sustenabile. Poate alege, de exemplu, să reducă, să refolosească sau să recicleze; să mănânce legume și fructe românești, de sezon; să meargă pe jos sau cu bicicleta cât mai des; să folosească transportul în comun sau să împartă mașina cu prietenii sau colegii; să stingă lumina și să scoată electrocasnicele din priză când nu le folosește; să conserve energia și resursele planetei etc.

Sunt doar câteva dintre gesturile promovate de Discovery și Vodafone, în cadrul campaniei „Începe cu ceva”. Pe harta țării, au apărut deja sute de „pin-uri”, care indică practicile sau angajamentele unor oameni care au ales să își diminueze impactul.

Folosirea în comun a mașinilor, vedeta campaniei

Până acum, campaniei i s-a alăturat și Poliția Română, care a promovat printr-un material video ideea de a folosi în comun automobilele. Conducătorii auto sunt încurajați ca, în fiecare zi de marți (una dintre cele mai aglomerate zile din săptămână, potrivit unui studiu realizat de Guvern), să își împartă mașina personală cu familia, colegii sau prietenii cu care au drum comun.

Mesajul susținut de Poliția Română a avut un ecou important în social media. În doar 2 zile de la publicarea materialului, a strâns peste 200 de reacții, dintre care 70 de share-uri.

Salvarea speciilor, misiunea campaniei

Motivul pentru care inițiatorii au lansat campania este acela că, fără un efort colectiv, nu vom reuși să ținem în frâu schimbările climatice, care amenința viața unor animale aflate deja în pericol.

incepe cu ceva

spot_img

Ultimele știri