Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Ecopublicite face verzi reclamele din Franta

PricewaterhouseCoopers a prezentat in Franta "Ecopublicite", primul instrument care va fi aplicat industriei publicitare pentru a limita impactul de mediu al modurilor de difuzare: televizor, radio, presa scrisa si Internet, informeaza Le Monde.

Exista trei elemente care trebuie luate in calcul: consumul de energie, de resurse naturale si producerea de deseuri.

Companiile vor putea sa aleaga, astfel, cea mai buna solutie ecologica pentru promovarea produselor lor. Totul la un pret de 10.000 euro pe an pentru a folosi baza de data a PricewaterhouseCoopers.

"Acest proiect este pentru noi un bun mod de a sensibiliza industria publicitatii cu privire la impactul pe care activitatile lor le au asupra mediului", a explicat Yves Leers de la ADEME.

Piata publicitatii valoreaza 30 de miliarde de euro pe an in Franta. Este putin probabil, insa, ca marile companii sa renunte la campaniile de afisaj, care ajung cel mai repede la consumator, dar care sunt cele mai nocive pentru mediu, in favoarea spoturilor radio, cel mai ecologic mod.

Ecopublicite a fost conceput in parteneriat cu Agentia pentru Mediu si Controlul Energiei (ADEME) si cu Havas Media France.

Foto: greenstreetads.com

spot_img

Ultimele știri