FlixBus lansează propriul serviciu de car-pooling, FlixCar

FlixMobility, compania mamă a platformelor de servicii de mobilitate FlixBus și FlixTrain, a finalizat o nouă rundă de finanțare, în urma căreia se pregătește de extindere la nivel global și va lansa propriul serviciu de car-pooling, FlixCar.

Capitalul atras va fi utilizat pentru extinderea rețelei la nivel global, cât și pentru lansarea unor noi produse FlixMobility. FlixBus își propune să devină lider de piață în Statele Unite ale Americii și va lansa serviciile de mobilitate în două noi piețe din America de Sud și Asia în 2020.

În ceea ce privește FlixTrain, investiția va ajuta la extinderea trenurilor verzi în noi țări din Uniunea Europeană după liberalizarea pieței feroviare în 2020, pe lângă consolidarea produsului pe piața din Germania unde FlixTrain operează deja treia rute.

În plus, finanțarea va fi folosită pentru a lansa FlixCar, o platformă de ride sharing care se va alătura rețelelor FlixBus și FlixTrain.

“Încă de la început ne-am poziționat ca fiind un furnizor de servicii de mobilitate, nu o companie de transport sau de autocare: oferim posibiltate de a călători inteligent, accesibil și într-un mod prietenos cu mediul, fie că vorbim de autocare sau de tren sau – și în curând – de ride sharing,” a declarat CEO-ul și fondator al FlixMobilit, Jochen Engert.

Flixcar va fi un serviciu de car-pooling care va contribui la extinderii rețelei și va aduce și mai multă flexibilitate.

“FlixCar este următorul pas logic în extinderea rețelei noastre pentru a le oferi și mai multor persoane posibilitatea de a călători. În medie, rata de ocupare a unui autoturism de este doar 1.5. Ride sharing-ul este o modalitate foarte bună de a împărți costurile pentru combustil și de a avea un impact mai redus asupra mediului înconjurător”, a mai spus
Jochen Engert.

Anul trecut, 45 de milioane de persoane au folosit FlixBus și FlixTrain, în cele 350.000 de conexiuni zilnice din peste 2000 de destinații. FlixBus este lider de piață în Europa, iar în 2018 s-a extins în Statele Unite ale Americii, fiind prezent în 29 de țări.

Compania lucrează cu mai mult de 300 companii de transport (autocare și trenuri) și a creat peste 10.000 de slujbe în industrie.

În 2018, odată cu lansarea FlixTrain, modelul FlixBus a fost introdus și pe piața feroviară din Germania. În 2019, compania a aplicat pentru a operara curse pe rețelele feroviare din Suedia și Franța, un pas preliminar pentru extinderea FlixTrain și în alte țări odată cu liberalizarea transportului feroviar din Europa.

Aproximativ 1300 de angajați lucrează pentru FlixBus și FlixTrain în 19 birouri din 17 țări.

spot_img

Ultimele știri