Ford estimează că până în 2022 va vinde mai multe maşini electrice decât clasice

in Business, Transport 12 September 2019 37 Views

Ford estimează că, până în 2022, vânzările de maşini electrice vor ajunge la un milion de unităţi şi le vor depăşi pe cele de vehicule tradiţionale.

Ford a lansat marţi la Salonul Auto de la Frankfurt o gamă nouă vehicule ce vor pregăti terenul pentru ca modelele electrificate să depăşească în câţiva ani, la nivel de vânzări, numărul cumulat de maşini cu motoare convenţionale.

“Pe măsură ce electrificarea devine curentul principal de dezvoltare al industriei auto, creştem substanţial numărul de opţiuni cu propulsie electrificată pentru clienţii noştri, care vor putea să aleagă varianta care se potriveşte cu nevoile lor. Prin facilitatea tranziţiei către un vehicul electrificat, estimăm ca până în 2022, majoritatea vânzărilor noastre de autoturisme să fie reprezentată de modele electrificate”, a declarat Stuart Rowley, preşedinte Ford Europa, citat în comunicat.

La începutul acestui an, compania a promis că fiecare model de autoturism nou Ford din Europa va include o opţiune electrificată, dezvăluind-şi planurile la evenimentul său dedicat “Go Electric”, care a avut loc la Amsterdam.

Printre vehiculele electrificate prezentate acum la Frankfurt se numără noile SUV-uri Kuga Plug-In Hybrid şi Explorer Plug-In Hybrid, precum şi noul Tourneo Custom Plug-In Hybrid, noul crossover compact Puma EcoBoost Hybrid şi noul Ford Mondeo Hybrid Wagon.

Noul SUV electric al Ford inspirat de modelul Mustang va fi lansat în 2020, cu o autonomie pur electrică estimată de 600 km, calculată prin intermediul procedurii World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), şi cu capacitate de încărcare rapidă.

În total, Ford intenţionează să lanseze opt vehicule electrificate anul acesta, care vor conduce la vânzarea a un milion de vehicule Ford de acest gen în Europa până la sfârşitul anului 2022. Alte 9 vehicule sunt planificate pentru a fi lansate până în 2024.

Modelul Puma Titanium X va fi lansat la Frankfurt, fiind echipat cu tehnologii standard care sunt de obicei rezervate limuzinelor. Acesta oferă huse detaşabile pentru scaune, scaune cu masaj lombar şi încărcare wireless pentru smartphone-urile compatibile.

De asemenea, Puma Titanium X oferă tehnologia EcoBoost Hybrid de tip mild-hybrid, cu un consum optimizat şi performanţă sporită – una dintre variantele de motorizare puse la dispoziţie de Ford, pe lângă cea full-hybrid cu auto-încărcare, cea plug-in hybrid şi cea electrică.

“Nu există o soluţie atotcuprinzătoare când vine vorba de electrificare – circumstanţele şi necesităţile de transport ale clienţilor diferă. Strategia noastră este să combinăm opţiunea potrivită de motorizare electrificată cu vehiculul potrivit, transformând experienţa clienţilor noştri cu astfel de maşini într-una mai agreabilă”, a declarat Joerg Beyer, directorul executiv al departamentului de Inginerie din cadrul Ford Europa.

Compania a anunţat detaliile noilor soluţii de încărcare pan-europene, care vor veni în sprijinul proprietarilor şi operatorilor de vehicule electrificate. Aceste noi soluţii îi vor ajuta pe clienţii de modele plug-in hybrid Ford să fie mai încrezători şi să ajungă confortabil la destinaţie.

Ford va avea parteneriate cu şase furnizori de energie din Europa, printre care Centrica în Marea Britanie şi Irlanda, pentru a instala panouri de încărcare domestice de tip wall-box, şi pentru a oferi tarife la energie verde care să asigure o încărcare mai rapidă şi mai ieftină pentru clienţi. O altă iniţiativă din cadrul parteneriatului cu NewMotion îi va ajuta pe şoferi să localizeze şi să plătească mai uşor încărcarea, la cele peste 118.000 puncte de încărcare din 30 de ţări.

De asemenea, o nouă experienţă Go Electric va fi lansată la Frankfurt, ajutându-i pe clienţi să înţeleagă cât de uşor pot face tranziţia către un vehicul electrificat.


Comentarii

comentarii