Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Ford flexifuel

Peste doua milioane de automobile alimentate cu bioetanol au fost livrate de Ford in intreaga lume, pe parcursul ultimilor 10 ani. In 2006, compania a investit un milliard de euro in dezvoltarea unei arii largi de tehnologii ecologice pentru automobilele Ford, Jaguar, Land Rover si Volvo. Automobilele Ford Flexifuel – alimentate cu bioetanol – sunt disponibile pe 11 piete europene. Despre piata din Romania, insuficient de matura la capitolul biocombustibili, reprezentantii Ford spun ca aceasta nu prezinta inca interes pentru modelele flexifuel.

Lider pe piata europeana si pionier in industria autovehiculelor care folosesc motoare alimentate cu bioetanol, Ford va oferi, in 2008, unul dintre cele mai vaste portofolii de modele flexifuel din Europa. Pe langa Ford Focus si CMAX Flexifuel, cele doua modele ecologice prezente deja pe piata, la inceputul anului viitor vor aparea versiuni flexifuel si pentru noul Mondeo, Galaxy si S-MX. Modelele vor functiona fie pe E85 (85% bioetanol si 15% benzina), fie doar pe benzina sau pe oricare dintre combinatiile dintre cele doua substante intr-un singur rezervor – ceea ce va determina o mai mare flexibilitate in termeni de alegere a combustibilului si a operatiilor. Trei modificari importante s-au efectuat asupra motorului standard alimentat cu benzina, pentru ca acesta sa poata functiona pe E85: locuri pentru valve facute dintr-un material consolidat, din cauza bioetanolului care este mai coroziv; control variabil al combustiei, adaptare automata la proportia de bioetanol si benzina aflate in rezervor; un bloc de cilindri care se incalzesc automat in caz de temperaturi sub 15 grade Celsius, deoarece combustibilul bazat pe bioetanol are proprietati diferite de racire fata de petrol. Ищите где бы снять простиутку дешево? Загляните на сайт: https://sex-tumen.prostitutki72.com Большой выбор, реальные фотографии, проститутки с выездом на дом и со своими апартаментами.

Reprezentantii Motor Ford spun ca povestea de success suedeza privind E85 si modelele flexifuel lansate de companie constituie un exemplu relevant pentru ceea ce poate fi realizat prin cooperare si parteneriat intre companii provenind din industrii diferite.

In Suedia, prima piata europeana unde Ford a introdus modelele flexifuel, compania a jucat un rol semnificativ, alaturi de organizatii guvernamentale si ONG-uri. Stimulentele pentru automobilele ecologice in Suedia constau in taxe auto reduse, parcare gratuita in anumite orase, asigurare auto redusa, taxe anuale de inregistrare mai scazute si, in plus, bioetanolul este exceptat de la taxa aplicata asupra petrolului si gazelor naturale. Exemplul suedez este insa departe de realitatea pe care o intalnim in Romania. Aici se produce, intr-adevar, o miscare pe planul ecologizarii automobilelor, imobilelor etc., dar numai la nivel teoretic. Implementarea acestor proiecte va dura multi ani de-acum inainte, motiv pentru care Ford nu mizeaza inca pe piata romaneasca: „Prin prisma contextului istoric, inainte de toate, piata din Romania a fost nevoita sa se adapteze cerintelor elementare de integrare in Europa, inainte de a introduce acest gen de tehnologii inovative. In prezent, este greu de previzionat care va fi evolutia masinilor pe bioetanol in Romania. Piata auto din aceasta zona de sud-est a Europei este mult diferita fata de cea din Vest, care este una matura. Drept dovada, in Europa, Ford este lider de piata in segmentul autovehiculelor ce functioneaza pe baza de bioetanol”, ne spune Ana-Maria Ciumeti, specialist PR, Romcar S.R.L. -importatorul Ford in Romania.

Articolul precedent
Articolul următor
spot_img

Ultimele știri