GBI poate influenta atitudinea companiilor privind protectia mediului

La nivel declarativ companiile au multa deschidere in privinta adoptarii unui model de business sustenabil, insa la nivelul actiunilor concrete majoritatea reclama costurile si lipsa cointeresarii prin politici fiscale, sunt de parere expertii ce realizeaza topul Green Business Index. 

Potrivit acestora, GBI poate contribui major la schimbarea atitudinii agentilor economici.

”In prezent, lipsa unor analize legate de cost, rezultate, beneficii face ca multe actiuni sa ramana la stadiu de declaratii de intentii viitoare pe fondul confuziei intre costuri si investitii”, a declarat Eugen Goldhammer, auditor energetic si expert GBI la categoria Starea Cladirilor. 

El a mentionat ca pe langa clasificarea pe care o face in randul companiilor verzi ce accepta aceasta provocare, GBI ar putea devini si un partener de formare si asistenta. 

GBI este un instrument de cuantificare a eforturilor facute de companiile romanesti pentru inverzirea activitatilor si reflecta gradul de deschidere a mediului de afaceri autohton fata de economia verde.

Editia de anul acesta a competitiei a debutat in data de 16 martie. Firmele care doresc sa participe la editia de anul acesta se pot inscrie aici la unul din cele 7 domenii ale competitiei: dezvoltare sustenabila, impactul asupra mediului, transport sustenabil, achizitii verzi, starea cladirilor, utilizarea resurselor si managementul deseurilor.

Proiectul este realizat de Asociatia Green Revolution cu sprijinul Asociatiei Centru Ecologic Green Area, sub patronajul Ministerului Mediului si Padurilor.

Cititi si:

GBI 2.0 – Ce e nou in Green Business Index 2011?

Companiile verzi se pot inscrie de astazi in Green Business Index

 

spot_img

Ultimele știri