Green Bee, printre proiectele care au propulsat Coca-Cola România în finala Award for Corporate Excellence

in Business 10 April 2014 304 Views

Peste 21.000 de copii au “zburat” cu nava spațială Green Bee

Proiectul Green Bee pentru educarea copiilor cu privire la protecția mediului înconjurător, rezultat în urma colaborării Coca-Cola România cu Mega Image și Asociația Green Revolution,  s-a numărat printre proiectele de succes care au propulsat sistemul Coca-Cola România printre cei 12 finaliștii  aleși de Secretarul de Stat al SUA pentru Award for Corporate Excellence (ACE) 2013. ACE premiază companiile cu cel mai mare grad de implicare în activități de responsabilitate socială, precum și contribuția acestora la întreaga evoluție și dezvoltare a economiei locale în care operează. În 2013, 42 de țări au fost nominalizate pentru Award for Corporate Excellence.

Raluca Fișer, Președintele Asociației Green Revolution

Ne bucură recunoașterea proiectului Green Bee ca mijloc de educație a copiilor cu privire la protecția mediului înconjurător, cât și succesul pe care l-a avut includerea sa în programele de CSR ale Coca-Cola România, care a fost aleasă, de către Ambasada SUA, drept unul dintre finaliștii pentru Award for Corporate Excellence (ACE) 2013. Pe nava Green Bee, proiect de implicare și conștientizare ecologică a micilor membri ai comunitătii urbane, au urcat până acum peste 21.000 de cadeți care au avut de îndeplinit sarcini exacte și au luat parte activ la încercarea virtuală de a salva planeta. Sperăm, ca și pe viitor,  angajamentul de CSR al Sistemului Coca-Cola în comunitățile în care operează să rămână o prioritate, așa cum a fost și până acum”, a declarat Raluca Fișer, Președintele Asociației Green Revolution.

În cadrul proiectului aproximativ 21.000 de copii din 67 de școli partenere au “zburat” cu nava spațială Green Bee, în timpul celor 6.304 ore de zbor.

Pe lângă Green Bee, proiectul „Adoptă un râu, de la izvoare până la vărsare”, precum și parteneriatul dezvoltat cu alte 11 companii din industria băuturilor, pentru înființarea organizației non-profit Eco-Rom, au contribuit și ele la recunoașterea eforturile Coca-Cola România  integrate în zona de CSR.

Stephane Batoux, Director General al Coca-Cola HBC România & Moldova

Toate proiectele menționate în nominalizare au fost foarte aproape de noi și au presupus investiții semnificative, nu doar financiare, ci și din perspectiva resurselor umane implicate. În viitor, angajamentul de CSR al Sistemului Coca-Cola în comunitățile în care operăm va rămâne o prioritate, așa cum a fost și până acum”, a declarat Stephane Batoux, Director General al Coca-Cola HBC România & Moldova.

Rezultatele proiectelor sunt reprezentate de cei peste 8.000 de voluntari care au contribuit la demararea programului în cadrul unei mobilizări masive de curățare a albiilor de râu, alături de zecile de comunități locale informate cu privire la conservarea apelor și a pădurilor. În cadrul proiectului, au fost plantați peste 60.000 de copaci și au fost colectate peste 70 de tone de deșeuri.

Award for Corporate Excellence al Secretarului de Stat al Statelor Unite a fost creat de Departamentul de Stat în 1999, pentru a oferi recunoaștere companiilor americane care sunt lideri în activități de responsabilitate socială și care contribuie la întreaga evoluție și dezvoltare a economiei locale în care operează.

Premiul anual este parte din angajamentul Departamentului de Stat de a promova responsabilitatea socială în cadrul marilor companii, inovația, practicile exemplare și valorile democratice, în întreaga lume.

La nivel global, aceasta este cea de-a doua recunoaștere a programelor de CSR dezvoltate de Coca-Cola, după cea primită de Coca-Cola Egipt, în 2002.

Comentarii

comentarii