Green Business Index

Gala GBI: Sonae Sierra, locul I la Starea Cladirilor – Servicii/Comert

Sonae Sierra a fost declarata castigatoare a premiului I pentru domeniul “Starea cladirilor”, categoria servicii/comert, in cadul galei Green Business Index 2013. Va multumim pentru acordarea acestui premiu. Vreau sa subliniez┬áfaputl ca Green Business Index este un plus pentru companiile din Romania. Acest premiu reprezinta munca tuturor angajatilor Sonae Sierra┬ádin Romania”, a declarat in cadrul galei, Ingo Niseen, managing director ...

Mai mult »

Gala GBI: ProCredit Bank, locul I la Transporturi – Servicii/Comert

ProCredit Bank a fost desemnata castigatoare pentru domeniul “Transporturi”, categoria servicii/comert, in cadul galei Green Business Index 2013. Va multumim pentru acest premiu care reprezinta o incununare a efortului facut de toti colegii mei. Multumim Green Revolution pentru aceasta seara minunata”, a declarat Gabriela Ciurea-Ercau, sef birou energie verde. In Romania, ProCredit Bank a fost infiintata in 2002 si reprezinta ...

Mai mult »

Mai sunt 120 ore pentru inscrieri gratuite in Green Business Index 2013

 Proiectul Green Business Index este singurul instrument gratuit de evaluare a responsabilitatii fata de mediu a companiilor din Romania si se bazeaza pe indicatori de performanta de mediu recunoscuti la nivel international (ISO 14031, ISO 26000 si ISO 16001).  Companiile se pot inscrie gratuit pana in 31 august 2013, accesand website-ul oficial al proiectului, www.gbindex.ro  , si completand cel putin unul din ...

Mai mult »

AmCham incurajeaza companiile membre sa participe la GBI 2013

AmCham Romania incurajeaza companiile membre si nu numai sa participe la a patra editie a raportului Green Business Index (GBI) un proiect unic in Romania care permite companiilor sa isi evalueze responsabilitatea fata de mediul inconjurator, a declarat Anca Harasim, Director Executiv al Camerei de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) Dincolo de recunoasterea pe care acest raport o confera ...

Mai mult »

Responsabilitatea corporativa loializeaza consumatorii

Companiile responsabile fata de comunitate si mediu fac diferenta pe piata. Sunt atat de putine acelea care se bucura de increderea consumatorilor, incat majoritatii europenilor nu le-ar pasa daca 90% din marci ar disparea. Este concluzia raportului ÔÇťIndexul Marcilor SemnificativeÔÇŁ (Meaningful Brand Index), care analizeaza impactul marcilor asupra comportamentului consumatorilor. In acest studiu sunt cuprinse 700 de branduri si peste ...

Mai mult »

EY Romania sustine GBI in randul mediului de afaceri

Green Business Index (GBI) reprezinta un barometru  obiectiv de masurare a impactului companiilor in societate, venind in sprijinul actorilor implicati (firme, ONG-uri, autoritati) cu repere neceare pentru a orienta eforturile celor implicati in acest domeniu, considera Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania. Companiile sunt astfel incurajate sa ia parte la aceasta initiativa pentru transforma GBI intr-un instrument de referinta ...

Mai mult »