Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Heineken Romania sustine cresterea Copacului de Hartie

Heineken Romania a anuntat astazi decizia de a fi partenerul principal de dezvoltare al programului Copacul de Hartie, initiat de organizatia non-profit mediaORG. Acordul a fost semnat in martie 2008 si prevede sustinerea proiectului de catre Heineken Romania, pe o perioada de doi ani. Parteneriatul se va concentra in principal pe dezvoltarea echipei si a facilitatilor din Bucuresti, extinderea proiectului in alte orase si organizarea unor campanii de plantat arbori in regiunile montane.

"Am decis sa devenim partener principal al proiectului Copacul de Hartie, ca parte a platformei noastre de Responsabilitate Sociala. Una dintre valorile de baza ale companiei noastre este Respectul pentru Mediu, ca urmare vom incerca sa facem Bucurestiul si alte zone ale Romaniei ceva mai "verzi", pentru ca toata lumea sa se poata bucura de ele", a declarat Edwin Botterman, Presedinte & CEO al Heineken Romania.

De ce are nevoie Copacul de Hartie ca sa creasca ?

Lansat in 2007, programul Copacul de Hartie urmareste sa colecteze hartia folosita de la companiile din Bucuresti si sa o transporte la centrele de reciclare. Banii primiti pentru aceasta hartie sunt investiti in achizitionarea de puieti, care sunt apoi plantati de voluntari in zonele poluate sau defrisate.

Pornind de la o idee foarte simpla, proiectul a castigat tot mai mult teren, iar procesul de colectare a devenit tot mai complicat, din punct de vedere logistic. Fara un sprijin financiar stabil, proiectul nu ar fi reusit sa se dezvolte corespunzator.

Claudia Catana, Coordonatorul Proiectului "Copacul de Hartie" si Vicepresedintele organizatiei mediaORG, a declarat: "Cand am lansat prima data Copacul de Hartie, credeam ca va fi foarte greu sa convingem lumea sa recicleze hartia. Totusi, proiectul a crescut impresionant de mult intr-o perioada de timp atat de scurta, iar acum are nevoie de un sprijin corespunzator pentru a se dezvolta pe masura interesului oamenilor. Astazi, la un an dupa lansarea sa, acest lucru este posibil cu ajutorul Heineken Romania. Suntem convinsi ca, prin intermediul acestui parteneriat, programul nostru va deveni o platforma importanta, care sa informeze, sa ajute la educarea constiintei si sa sustina in mod activ protejarea mediului", a declarat Claudia Catana, coordonatorul proiectului "Copacul de Hartie" si vicepresedintele organizatiei mediaORG.

Contributia Heineken Romania

In cadrul deciziei de a sustine acest proiect ecologic, Heineken Romania va contribui la dezvoltarea sa prin trei metode principale. In primul rand, Heineken va sustine consolidarea echipei din Bucuresti a proiectului Copacul de Hartie, oferind sprijin logistic. A doua faza de dezvoltare se refera la extinderea initiativei Copacul de Hartie si in alte orase, unde persoane fizice si companii si-au manifestat deja interesul pentru a colecta maculatura si a contribui la reciclarea acesteia. Astfel, Heineken Romania va fi alaturi de proiectul Copacul de Hartie, pentru a-l ajuta sa creasca mai departe. Cel de-al treilea nivel al parteneriatului dintre Heineken si mediaORG presupune organizarea a doua tabere pentru plantat arbori in fiecare an, in regiunile montane. Angajatii Heineken vor lua parte la aceasta initiativa, ajutand mediul inconjurator sa devina mai verde si mai placut.

Copacul de Hartie este o initiativa a organizatiei non-profit MediaORG, lansata in 2007. Proiectul se bazeaza pe un mecanism foarte simplu: colectarea hartiei, vanzarea hartiei, cumpararea puietilor, plantarea puietilor cu ajutorul voluntarilor (persoane fizice sau companii), refacerea mediului. In cadrul acestei initiative, pana acum au fost colectate 183.771 kg de hartie si 24.692 kg de carton. Au fost plantati 1.120 puieti in noiembrie 2007.

spot_img

Ultimele știri