Kaufland, cea mai responsabilă companie din România, potrivit Romania CSR Index 2018

in Business 22 June 2018 32 Views

Kaufland România a obținut primul loc în topul celor mai responsabile companii din țară, cu 94 de puncte din 100, conform analizei celei de-a treia ediții Romania CSR Index 2018, ce a inclus peste 600 de companii din țară. 

Kaufland, cea mai responsabilă companie din România

Sustenabilitatea a fost tot timpul un pilon important, integrat în modul în care compania noastră își desfășoară activitatea. Așadar, credem cu tărie că distincția este un prim pas care ne încurajează să mergem mai departe în această călătorie comună către un viitor mai bun pentru noi și pentru generațiile următoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.

Raportul Romania CSR Index 2018 face parte dintr-un amplu proces de investiții în sustenabilitate demarat de companie. În cadrul acestui proces, Kaufland a creat și prima sa echipă certificată în sustenabilitate, care reunește 15 reprezentanți din fiecare departament al companiei, ce au fost instruiți prin intermediul unor sesiuni de formare de către experți în sustenabilitatea de business.

Romania CSR Index 2018 a inclus 696 de companii care au peste 500 de angajați în România.

Romania CSR Index 2018: Nivelul de transparență al companiilor este în continuare scăzut

Kaufland România investește anual peste 6 milioane de euro în comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri, în cauze sociale, sport & sănătate, educație, cultură și pentru mediul înconjurător.

Kaufland România, 26 milioane lei investiți în proiecte de CSR

Cele 9 categorii (având în total un număr de 49 de indicatori) care stau la baza rezultatelor:

  1. Guvernanța corporativă
  2. Diversitatea
  3. Impactul economic
  4. Mediul înconjurător
  5. Drepturile Omului și Politica Anti-Corupție
  6. Angajații Marketing
  7. Creating Awareness
  8. Investiții în comunitate
  9. Lanțul de aprovizionare

Kaufland România se implică în cele mai importante direcții cu rol esențial în dezvoltarea societății – sănătate, educație, cultură, sport, protecția mediului și nu se rezumă doar la Directiva 2014/95/UE privind publicarea informațiilor non-financiare. De curând, compania a publicat primul raport de sustenabilitate care prezintă impactul social al acesteia în rândul comunității.

Kaufland România publică primul raport de sustenabilitate ce arată impactul companiei în comunitate

Comentarii

comentarii