Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

La hypermarket se face educatie ecologica

O noua campanie de educatie in domeniul colectarii selective a deseurilor se deruleaza, in lunile noiembrie si decembrie, in principalele retele comerciale din Romania.

Campania este organizata de agentia de comunicare Atelier Sapte in magazinele de tip hypermarket si supermarket.

Actiunea urmareste constientizarea clientilor din magazine, prin informarea acestora cu privire la colectarea selectiva.

Pe durata campaniei, shopperii vor avea la dispozitie in magazine recipiente speciale pentru colectarea selectiva a deseurilor din plastic si hartie si vor primi de la reprezentantii Atelier Sapte informatii privind punctele si modalitatile de reciclare.

O tona de deseuri, adunate in doua luni

“In cele trei saptamani de campanie derulate pana acum s-au colectat 255 de kilograme de deseuri din plastic. Campania continua pana la finalul lunii decembrie, cand estimam ca vom ajunge la o tona de deseuri din plastic colectate in mod selectiv. Pana in prezent, mesajul nostru de colectare selectiva a ajuns la 25.500 de consumatori, cu care colegii din Grup Sapte au avut contact direct”, a precizat, pentru Green Report, Claudia Agafitei, expert comunicare Atelier Sapte.

"Credem ca brandurile cu notorietate cum ar fi cele prezente in aceasta campanie pot avea un rol central in influentarea consumatorilor romani in adoptarea unui comportament responsabil, atat fata de mediu si cat si fata de societate, in general. Este momentul ca si la noi in tara, comunicarea de marketing sa completeze semnalele de alarma trase deja de catre comunicarea PR corporate. De aceea, in cadrul Atelier Sapte am decis sa ne asumam responsabilitatea si sa mergem in magazine pentru a discuta fata in fata cu consumatorii romani un subiect pe care nu prea ne place sa il abordam, si anume colectarea selectiva”, considera Laura Sinca, Business Unit Director Atelier Sapte.

Atelier Sapte este o agentie de comunicare integrata, specializata in branding si marketing experiential. Zonele de expertiza ale Atelier Sapte sunt reprezentate de servicii de Promotional Marketing, Shopper & Trade Marketing si Events Marketing.

Capabilitatile Atelier Sapte acopera strategia, creatia, PR, productia si managementul de proiect.

Mihai Diac

Comentariile tale pot fi postate aici

Citeste si:

Magazinele vor avea aparate automate de colectat ambalaje

Primul automat de preluare a PET-urilor, lansat intr-un supermarket din Pitesti

spot_img

Ultimele știri