Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

“Gradina Mega Image”, pe Facebook

Mega Image a lansat concursul online „Gradina Mega Image – Gusturi Romanesti”. Campania se adreseaza tuturor fanilor Mega Image de pe pagina de Facebook, care doresc sa-si cultive propriile fructe si legume Gusturi Romanesti in gradina virtuala Mega Image, se arata intr-un comunicat al Mega Image Romania.

„Gradina Mega Image” este un joc interactiv, in care participantii isi pot creste propriile fructe si legume in spatiu virtual. Aplicatia este disponibila pe parcursul a sase saptamani, in perioada 17 septembrie – 28 noiembrie. Campania se desfasoara prin intermediul unui joc care ofera utilizatorilor un mod interactiv de a relationa cu legumele si fructele Gusturi Romanesti, marca proprie Mega Image.

“O mica afacere pe cont propriu”

Aplicatia este un joc de strategie, poate fi definita ca o mica afacere proprie, care testeaza abilitatile de gospodar ale utilizatorului. Fiecare participant porneste cu un numar de galbeni, cumpara seminte, poate cere ajutor prietenilor, are posibilitatea sa angajeze gradinari (ca sa termine treaba mai repede), astepta sa creasca ce a plantat, “este ajutat” sau nu si de vreme (ploaia, soarele, grindina pot afecta sau ajuta culturile), iar la sfarsit participantul aduna roadele muncii sale.

Premiile campaniei, in legume si fructe

Premiile campaniei sunt chiar legumele si fructele pe care participantii le cultiva in mediul virtual in cursul unei saptamani de concurs: saptamanal, vor fi oferite cinci cosuri pline cu fructe si legume pentru participantii cu cei mai multi galbeni in desaga, iar la sfarsitul campaniei noua castigatori vor avea editii limitate de fructe si legume ce vor purta numele lor si vor fi disponibile la vanzare in magazinele Mega Image

“Gusturi romanesti”, primul brand privat, dezvoltat local

Mega Image a lansat la sfarsitul anului 2010 primul brand privat dezvoltat local pentru produse cu specific romanesc. Astfel, Mega Image si-a intarit colaborarea cu furnizorii locali, sustinand dezvoltarea acestora si punand la dispozitia clientilor produse cu specific romanesc din toate colturile tarii sub marca „Gusturi Romanesti”.

De la lansarea marcii proprii „Gusturi Romanesti” lantul Mega Image a introdus treptat zeci de produse sub acest brand in sortimentatia sa: de la dulciuri, gemuri pana la produse semipreparate din carne si lactate.

 

In acest moment, sub marca proprie Gusturi Romanesti, de la Mega Image, se regasesc 21 de produse din categoria legume-fructe, acestea fiind achizitionate de la furnizori locali. Legumele si fructele “Gusturi Romanest”i sunt cultivate ca odinioara, pentru ca toti clientii Mega Image sa se bucure de gustul lor autentic romanesc.

“Ca sa ne asiguram ca produsele sunt de cea mai buna calitate, am cautat acele zone care sunt recunoscute pentru cultivarea fiecarui tip de legume si fructe. De acolo producatorii locali ne aprovizioneaza cu produse proaspete. Toate legumele si fructele Gusturi Romanesti sunt cultivate folosind ingrasaminte naturale, iar inainte de a le pune pe raft le testam pentru a ne asigura ca nu exista reziduuri de pesticide, testarea realizandu-se in laboratoare specializate si acreditate” afirma reprezentantii Mega Image.

Mihaela Pavnutescu
 

spot_img

Ultimele știri