Lidl organizează o nouă colectă de alimente desfășurată în 80 de magazine înainte de Crăciun

Lidl continuă să sprijine comunitățile vulnerabile, printr-o nouă colectă de alimente, desfășurată în 80 de magazine înainte de Crăciun, în perioada 7 – 20 decembrie. În plus, și numărul beneficiarilor campaniei a crescut, anul acesta fiind implicate în această inițiativă atât Băncile pentru Alimente din București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov și Oradea, cât și cele din Timișoara și Constanța, recent inaugurate cu sprijinul Lidl și al celorlalți parteneri. Până acum, Lidl a investit peste 2.400.000 lei în înființarea celor șapte Bănci regionale pentru Alimente.

La fel ca anul trecut, clienții pot dona produse alimentare neperisabile, în cutiile special amenajate la ieșirea din magazine, după casele de marcat. Aceste produse vor fi preluate de către Băncile pentru Alimente și distribuite mai departe beneficiarilor finali, în preajma sărbătorilor de iarnă.

Produsele care pot fi donate de către clienți sunt semnalizate la raft în magazinele Lidl participante. Aceste alimente fac parte din categorii neperisabile, care nu necesită o temperatură specială de păstrare, precum: alimente de bază (ulei, făina, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri.

Anul trecut, Lidl România a organizat ediția pilot a campaniei de colectare de alimente, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente din România. Prin intermediul acesteia, clienții din 12 magazine Lidl din țară au putut dona alimente destinate persoanelor defavorizate, beneficiari ai rețelei, în perioada sărbătorilor de iarnă. Au fost strânse astfel 16,7 tone de alimente, care au fost distribuite mai departe prin organizațiile partenere ale rețelei către aproximativ 7.000 de beneficiari finali.

Citește și:

Cristina Hanganu, Lidl România: “Valoarea investițiilor sociale, doar în 2019, a fost de 22,5 milioane lei”

Clienții Lidl din patru orașe au donat 16,7 tone de alimente pentru persoanele defavorizate

spot_img

Ultimele știri