L’Oreal face pasul către cosmeticele vegane prin achizția a Logocos Naturkosmetik

Grupul de cosmetice L’Oreal a cumpărat compania Logocos Naturkosmetik din Germania, producător de produse de frumusețe vegană, segment de piaţă care începe să câştige teren în detrimentul cosmeticelor clasice.

L’Oreal, care nu a dezvăluit valoarea tranzacţiei, a declarat că intenționează să extindă vânzările mărcilor companiei germane pe plan internațional și în special în Europa de Vest.

Cel mai mare producător de cosmetice din lume, L’Oreal a început să se intereseze din ce în ce mai mult de produsele pe bază de plante în ultimii ani, într-un moment în care cumpărătorii devin din ce în ce mai precauşi în legătură cu ingredientele chimice și caută alternative naturale.

Astfel, grupul a lansat pentru divizia de produse profesionale o gamă vegană cu plante din India, denumită Botanea, care a intrat în saloanele de cosmetică la începutul acestui an și deține deja alte branduri ecologice și bio-friendly precum Sanoflore.

La un moment dat, L’Oreal deținea și lanţul The Body Shop din Marea Britanie, unul dintre pionierii produselor cosmetice naturale, însă afacerea a întâmpinat dificultăţi deoarece competiția din acest segment a crescut. Până la urmă brandul a fost vândut anul trecut companiei Natura Cosmeticos din Brazilia.

Brandurile Logocos Naturkosmetik, care includ şi produsele pentru îngrijirea pielii şi a părului – Sante și Logona -, vor intra în portofoliu produselor de masă al L’Oreal – divizia sa cea mai mare, care în ultima perioadă a înregistrat o creștere mai lentă decât altele, cum ar fi divizia de lux.

L’Oreal a declarat, de asemenea, că a făcut o ofertă pentru a cumpăra compania Societe des Thermes de la Roche-Posay din vestul Franței, un site dedicat tratării bolilor dermatogolice din 1921. Grupul deține deja brandul cu același nume, La Roche-Posay, specializat în produse pentru pielea sensibilă.

spot_img

Ultimele știri