Peste jumătate dintre mașinile vândute de Toyota în România, în 2018, au fost hibride

in Transport 13 April 2019 113 Views

Toyota a anunțat că 57% dintre mașinile vândute în România, în 2018, au fost hibride, în comparație cu 2016, când acestea au reprezentat numai 24%. Compania a anunțat lansarea pe piața română a șase noi modele de vehicule hibrid.

În 2018, din cele 5.745 de vehicule vândute de Toyota în România, 57% au fost hibride. Compania și-a propus ca în 2019 să vândă 7.000 de autoturisme, din care 60% să fie hibride.

 „Investim continuu în dezvoltarea tehnologiei, iar scopul nostru este să oferim electrificare pentru cei mulți, nu doar pentru cei aleși. Am vândut aproape 13 milioane de mașini electrificate în întreaga lume și ne dorim ca până în 2050 să reducem cu 90% emisiile CO2 ale noilor vehicule, comparativ cu nivelul din 2010, contribuind astfel la un mediu mai curat”, a transmis Edit Târcolea, General Manager Toyota România, într-un comunicat.

autoeco.ro

În plus, compania a lansat șase noi modele hibrid în România: Corolla Sedan, Corolla Hatchback, Corolla Touring Sports, RAV4, Prius Plug-In și Camry. Toate au la bază platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), care presupune un pachet de tehnologii avansate de siguranță activă, aflate în dotarea standard la noile modele.

„Cu peste 46 de milioane de unități comercializate de-a lungul a 11 generații, Corolla este un model care a făcut istorie din 1966, fiind cel mai vândut model la nivel global. Cu noua generație Corolla se deschide o altă eră, grație noilor motorizări hibrid, aflate la a 4-a generație și disponibile pe cele trei caroserii”, a transmis și Mirela Grigore, director marketing Toyota România.

toyota

Potrivit comunicatului, care citează statisticile Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile, Toyota România a fost lider național în România în vânzarea de mașini hibrid, cu o cotă de 69% în segmentul eco (hibride, hibride plug-in şi electrice) în 2018.  

În România, Toyota România este reprezentată prin 22 de showroom-uri. Anul curent va marca o mărire a rețelei de dealeri pentru a fi mai aproape de clienții din întreaga țară.

Comentarii

comentarii