Nestle anunţă investiţii de 320 milioane de euro în proiecte de susţinere a producţiei de cafea sustenabile

Compania Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, a anunţat joi că a investit, între 2010 şi 2020, peste 320 milioane de euro în proiecte de susţinere a producţiei sustenabile de cafea.

Coffee farm with mountains as its background

”La peste 10 ani de la lansarea Nescafé Plan, compania Nestle anunţă rezultatele obţinute sub umbrela programului de sustenabilitate. Între 2010 şi 2020, Nestle a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susţinere a producţiei sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume şi a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive şi să producă mai multă cafea de calitate superioară”, anunţă compania.

De asemenea, compania anunţă că a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica şi 5 variante de Robusta) cu o rezistenţă mai mare şi un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.

În 2020, 75% din cafeaua folosită în producţia Nescafe a fost obţinută în mod sustenabil, depăşind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparaţie cu 2019, compania raportează o creştere de 10% în ceea ce priveşte materia primă obţinută sustenabil.

Compania spune că le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceştia învaţă cum să-şi diversifice veniturile prin creşterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea.

Din 2010 şi până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) şi o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităţilor reduse utilizate în fabrici şi în procesul de irigare al culturilor de cafea, arată datele companiei.

De asemenea, până la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. Alături de parteneri precum Rainforest Alliance și 4C Services, Nescafe continuă să își ajusteze rezultatele pe măsură ce progresează, prin
măsurarea constantă a impactului acțiunilor sale și prin raportarea progreselor în mod transparent.

În plus, compania anunţă un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, Nescafé îşi propune să obţină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

Citeşte şi:

 

spot_img

Ultimele știri