ONG-urile de mediu care se înscriu în „Donează cu Pago” pot beneficia de donații fără comision

in CSR, EcoLIFESTYLE 17 August 2020 86 Views

Un start-up desfășoară campania „Donează cu Pago”, prin care ONG-urile din domeniile artă și cultură, educație, mediu și animale, sănătate și sport și social care se înscriu pe platformă vor fi scutite de comisioane. Termen limită: 19 august.

„Căutăm următoarele 15 cauze pe care le vom susține să strângă donații necomisionate, unice sau recurente, din browser sau din aplicația Pago”, au transmis organizatorii campaniei.

În plus, utilizatorii aplicației primesc înapoi până la 10% din valoarea donației recurente, sub formă de puncte Pago.

Înscrierile se fac până pe 19 august, iar în competiție se poate înscrie orice ONG înființat de minimum un an, care a avut activitate în ultimele 8 luni și care desfășoară activități în domeniile artă și cultură, educație, mediu și animale, sănătate și sport și social.

Juriul, format din 10 experți din domeniile vizate, va analiza toate aplicațiile de înscriere eligibile și va desemna, pe 10 septembrie, câte cinci ONG-uri pentru fiecare categorie. Jurizarea se va face prin acordarea unor punctaje pentru fiecare criteriu de jurizare, iar scorul total va reprezenta o medie.

În perioada 14-23 septembrie 2020 publicul va vota minimum un ONG dintre ONG-urile desemnate de către Juriu și maximum trei ONG-uri pentru fiecare categorie. Vor fi declarate câștigătoare primele trei ONG-uri cu cele mai multe voturi din cadrul fiecărui domeniu de activitate. ONG-urile declarate câștigătoare vor beneficia de serviciile platformei Pago începând cu luna noiembrie 2020, timp de 12 luni.

Criterii de departajare și jurizare

  • motivația clară de participare în acest program
  • nevoia de folosi modalitatea de strângere de fonduri pusă la dispoziție
  • claritate asupra liniilor bugetare către care vor fi direcționați banii donați prin aplicație și transparența ulterioară în fața donatorilor
  • activitățile anterioare ale ONG-ului
  • prezența în (social) media și abilitatea de a comunica cu alți stakeholderi

Aceasta este a doua ediție a campaniei „Donează cu Pago”. În prima ediție, în primele 8 luni de la lansarea funcționalității, cele 15 cauze selectate au strâns 150.000 de lei de la 1.600 de donatori unici. Din totalul donațiilor din 2020, peste 45% au fost recurente, ceea ce oferă acestor cauze un plus de stabilitate financiară.

Despre autor: Oana Racheleanu

Atunci când aproape toată lumea spune „Nu se poate!”, există totuși câțiva oameni care spun „Hai să găsim o soluție!”. Pe ei îi caută Oana Racheleanu, despre ei îi place să scrie.

Comentarii

comentarii