Orange lanseaz─â un apel la reducerea impactului echipamentelor digitale asupra mediului

in CSR, Poluare 20 October 2020 102 Views

Orange lanseaz─â ast─âzi ├«n Rom├ónia o campanie de con╚Ötientizare cu privire la impactul echipamentelor digitale asupra mediului. Campania face parte din seria de promisiuni ale Grupului Orange fa╚Ť─â de mediu.┬á

├Än condi╚Ťiile ├«n care un procent semnificativ din emisiile de dioxid de carbon (CO2) ale industriei digitale sunt legate de procesele de produc╚Ťie a echipamentelor, respectiv a telefoanelor, Orange invit─â clien╚Ťii s─â reflecteze asupra modului ├«n care pot ac╚Ťiona ├«n mod concret pentru a reduce din impactul asupra mediului, prin obiceiurile lor de zi cu zi, prin modul ├«n care se raporteaz─â la obiectele, produsele ╚Öi serviciile pe care le utilizeaz─â.

“Cred cu t─ârie c─â fiecare dintre noi poate reduce din impactul pe care ├«l are tehnologia digital─â asupra mediului ├«n obiceiurile de zi cu zi. Campania lansat─â ast─âzi ├«n Rom├ónia este un angajament fa╚Ť─â de mediu pe care ni-l asum─âm ├«n continuarea ini╚Ťiativelor existente ├«n organiza╚Ťie ╚Öi pe care vom continua s─â ├«l sus╚Ťinem prin ac╚Ťiuni ╚Öi programe concrete de gestionare responsabil─â a consumului de resurse naturale ╚Öi de furnizare a unor produse ╚Öi servicii prietenoase cu planeta”, a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange Rom├ónia.

Campania este construit─â ├«n jurul unor programe ╚Öi ini╚Ťiative concrete pentru a oferi telefoanelor o┬ánou─â via╚Ť─â, ├«ncuraj├ónd returnarea acestora prin programele de┬áBuy-Back,┬áreciclarea┬ásau┬árepararea┬áacestora precum ╚Öi achizi╚Ťionarea de┬átelefoane recondi╚Ťionate.

Pe l├óng─â acestea, Orange ofer─â mai mult─â vizibilitate ╚Öi altor ini╚Ťiative ecologice existente ├«n companie, precum ma╚Öinile electrice ╚Öi bicicletele la care au acces angaja╚Ťii, sau solu╚Ťii digitale disponibile clien╚Ťilor, precum factura electronic─â sau eSIM. Pentru a da c├ót mai mult─â greutate mesajului de responsabilitate fa╚Ť─â de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand.

Pe l├óng─â invita╚Ťia de a apela la unul dintre cele patru programe care respect─â principiile economiei circulare, Orange propune iubitorilor de mediu s─â ├«╚Öi testeze cuno╚Ötin╚Ťele prin participarea la un concurs cu premii.

Ce fac românii cu telefoanele pe care nu le mai folosesc?

Oportunitatea realiz─ârii unei campanii de con╚Ötientizare ╚Öi educare cu privire la modul ├«n care pot fi valorificate telefoanele pe care nu le mai folosim a reie╚Öit ╚Öi dintr-un scurt sondaj realizat ├«n cursul lunii iunie la nivel na╚Ťional.

Astfel,┬áaproape jum─âtate┬ádintre rom├ónii cu v├órsta peste 18 ani conecta╚Ťi la Internet sunt mai degrab─â ├«nclina╚Ťi┬ás─â depoziteze ├«n cas─â┬átelefoanele mobile pe care nu le mai folosesc, uitate prin vreun sertar sau dulap.

49,9%┬ádintre cei care au r─âspuns la chestionar au declarat acest lucru. ├Än mod surprinz─âtor, aceast─â tendin╚Ť─â este mai crescut─â ├«n r├óndul tinerilor.

Campania se desf─â╚Öoar─â simultan ├«n opt ╚Ť─âri europene unde Grupul Orange este prezent – Fran╚Ťa, Belgia, Spania, Luxemburg, Moldova, Polonia, Rom├ónia ╚Öi Slovacia – ╚Öi este construit─â ├«n jurul unor programe ╚Öi ini╚Ťiative concrete adresate mediului pe care operatorul le implementeaz─â.

Mai multe despre campanie și despre programele de responsabilitate ale Orange în România se regăsesc pe platforma #PentruMâine.

Cite┼čte ┼či:

Campanie Recolamp: Becurile arse se transformă în laptopuri și tablete pentru copiii defavorizaţi
Un autobuz scos din circula╚Ťie transformat ├«n spa╚Ťiu educa╚Ťional

 

Comentarii

comentarii