BCR, premiata la Gala Good CSR 2009

Banca Comerciala Romana (BCR) a castigat premiul pentru cel mai bun raport de responsabilitate sociala corporativa, in cadrul programului de raportare si comunicare internationala Good CSR 2009, dezvoltat de catre Braun&Partners Network, potrivit unui comunicat al bancii, citat de Agerpres.

Cinci companii romanesti si-au publicat in 2009 primele rapoarte sub indicatorii internationali Global Reporting Initiative (GRI), alaturi de 22 companii unguresti si doua poloneze.

Banca Comerciala Romana a primit premiul pentru cel mai bun raport scurt de responsabilitate sociala corporativa (CSR), de tipul C, sub indicatori internationali datorita modului transparent de comunicare a practicilor de CSR, guvernantei corporative si angajamentului fata de comunitate.
Sub 28 de indicatori GRI, BCR prezinta in raport puncte din strategia bancii de implicare in comunitate, caracteristici economice, indicatori privind managementul resurselor umane, al resurselor sociale, de mediu si de produs.

In cadrul Galei regionale din Budapesta, din 23 noiembrie 2009, un juriu independent a premiat companiile care au avut cele mai bune rapoarte iar din Romania, BCR a fost aleasa castigatoare. Premiul pentru "cel mai bun raspuns la provocarile industriei FMCG" a fost castigat de catre compania Coca-Cola HBC Magyarország Kft. (Ungaria); premiul pentru "cea mai buna cooperare strategica cu organizatiile civice" a fost castigat de compania de telecomunicatii Pannon GSM Távközlési Zrt (Ungaria), iar premiul pentru "cel mai bun sistem de management de CSR" a fost obtinut de catre compania farmaceutica Richter Gedeon Nyrt. (Ungaria).

Evenimentul a celebrat publicarea cartii "Good CSR 2009 – Cartea Responsabilitatii sociale corporative", care aduna rapoartele a cinci companii romanesti. Tot aici au fost lansate rapoartele scurte si cartile Good CSR 2009 pentru cele trei tari participante in programul Good CSR 2009. Braun & Partners Network este primul grup de consultanta in strategie de CSR si marketing din Europa Centrala. Grupul ofera servicii strategice de comunicare de marketing atat clientilor locali cat si multinationali din Europa Centrala.

Prin intermediul filialelor sale, Braun & Partners Network ofera asistenta clientilor sai in materie de branding, CSR, comunicare cu stakeholderii sai si instrumente de publicare prin dezvoltarea, proiectarea si lansarea unor astfel de servicii. In ultimii ani, multe studii au demonstrat ca exista o legatura intre publicarea unui raport CSR si valoarea unui brand.

De exemplu, cea mai mare cercetare la nivel globala realizata pana acum pe acest subiect (Count me in: The readers’ take on sustainability reporting; GRI – KPMG Netherlands – SustainAbility) arata ca "raportul asupra performantei de sustenabilitate a companilor are un impact puternic pozitiv asupra perceptiei cititorilor despre companie si intareste valoarea brandului".

Cercetarea organizatiei internationale GRI arata o legatura puternica intre o profitabilitate remarcabila si publicarea de rapoarte CSR. 64 la suta din cele mai mari 100 companii globale din Topul Financial Times si Fortune publica rapoarte GRI, in timp ce 71% din cele mai mari 15 companii publica aceleasi rapoarte conform GRI.

spot_img

Ultimele știri