Electrolux ofera reduceri la electrocasnice in schimbul reciclarii

Schimbarile eco pe care oamenii le fac in casa lor vor fi recompensate de Electrolux. In perioada 1 august – 30 septembrie, Electrolux in colaborare cu RoRec, Asociatia Romana pentru Reciclare, desfasoara o campanie de inlocuire a electrocasnicelor vechi, oferind reduceri pentru achizionarea unor electrocasnice noi, eficiente energetic.

Astfel, in perioada promotiei, consumatorii care vor preda un echipament la unul din centrele de colectare Rorec sau direct la unul din magazinele participante la promotie vor beneficia de un discount de 200 RON la achizitionarea unui echipament frigorific Electrolux A+.

Protejarea mediului incepe in propria casa

In Uniunea Europeana exista la ora actuala peste 188 milioane de electrocasnice mari mai vechi de 10 ani. Daca ar fi inlocuite cu unele noi, emisia de CO2 ar fi redusa cu 22 milioane de tone pe an, iar 44 TWh de energie electrica ar fi economisite, echivalenta cu 1 milion de barili de petrol sau cantitatea de emisii a peste 6 milioane de masini.

Comparativ cu media consumului de energie din 1995 (100%), consumul energetic al frigiderelor si congelatoarelor comercializate astazi, in functie de clasa de energie, este: C:90%; B:75%; A:55%; A+:42%; A++:30%.

In general, un frigider vechi de 10 ani consuma dublu, iar unul vechi de 20 de ani triplu, fata de un produs din generatia noua de electrocasnice.
Investind in cercetare si dezvoltare, folosind tehnologie de economisire a energiei si aspirand pentru o clasa energetica si mai performanta (dincolo de A++), Electrolux produce in prezent electrocasnice care consuma mai putin de jumatate din energia consumata de produsele de acum 10 ani.

Produse si campanii eco, marca Electrolux

Electrolux Climate este o gama de electrocasnice create pornind de la ideea de consum redus de apa, energie, gaz, detergent. Rezultatul consta intr-o economisire a energiei de pana la 30%.

De asemenea prin proiecte precum Design Lab, Electrolux incurajeaza tinerii sa gandeasca si sa proiecteze electrocasnice ale viitorului, eco-friendly.

“Aceste activitati reprezinta rezultatul unei investitii puternice in cercetare si dezvoltare si a unei preocupari constante pentru viitor. Nu trebuie sa pierdem nicio clipa din vedere mostenirea pe care o lasam generatiilor urmatoare; daca nu o putem imbunatati, macar sa conservam ceea ce am primit. In acest caz, o planeta curata si un mediu sanatos”, declara Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux.

In 2008 Electrolux Romania a fost ambasador al campaniei Schimbarea climei sta in puterea ta, ca urmare a implicarii in proiecte ecologice la nivel local precum si datorita viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajuta la economisirea resurselor.

Foto: Electrolux

spot_img

Ultimele știri