Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

OgilvyEarth ajuta companiile sa se inverzeasca

Companiile din Romania vor avea de acum mai multa sustinere in dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business. Acest lucru este posibil cu ajutorul unei noi specializari lansate recent de Ogilvy Group Romania pe piata locala de comunicare, si anume OgilvyEarth.

“Tranzitia dinspre ‘green sau social marketing’ catre notiunea de sustenabilitate ca motor al unei cresteri economice responsabile a devenit preocuparea liderilor din intreaga lume”, afirma Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

“In era generatiei G, G de la generozitate, in care loialitatea consumatorilor se indreapta catre companiile ale caror brand-uri isi demonstreaza nu numai valorile intrinsece, ci si adanca preocupare fata de mediu si societate, companiile trebuie sa isi demonstreze calitatile de lideri si printr-o dezvoltare sustenabila”, a mai spus aceasta.

Ogilvy Earth Romania reuneste specialisti ai grupului Ogilvy cu experienta in comunicare, relatii publice, digital marketing si interactive activation.

“Companiile trebuie sa se adapteze noului context social si cultural, iar OgilvyEarth isi asuma rolul de a identifica directia strategica impreuna cu expertii si cu liderii de opinie din aceste domenii si de a dezvolta programele care pot sa transforme consumatorii in reprezentanti si sustinatori ai brandului”, a declarat Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations.

“Avand experienta de business acumulata impreuna cu clientii grupului si instrumentele de lucru specifice Ogilvy Earth, suntem capabili sa ne ajutam partenerii in dezvoltarea brandurilor existente prin adaptarea lor la noile insight-uri ale consumatorilor”, a adaugat Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.

Cu ajutorul instrumentelor sale de lucru, Landscape audit, Eco-audit, The Lab si IQ mapping, OgilvyEarth ofera partenerilor sai servicii de consultanta strategica si solutii de comunicare specifice.

The Lab este unul din cele mai dinamice instrumente OgilvyEarth, fiind format dintr-un grup de experti din domeniul economic, social si cel al protectiei mediului care au rolul de a sustine companiile din Romania in definirea si aplicarea unei viziuni sustenabile asupra business-ului dezvoltat pe piata locala.

“Criza economica este o consecinta directa a unui model economic nesustenabil. O abordare noua la nivel social, politic, economic si in domeniul mediului inconjurator a devenit vitala pentru o economie sustenabila”, a incheiat Manuela Necula.

Unul dintre expertii in domeniul protectiei mediului care si-au confirmat participarea in Ogilvy Earth Lab pana in prezent este Corneliu Belciug, directorul editorial al revistei Green Report si director de programe in cadrul asociatiei Green Revolution.

Alaturi de el, si-au mai anuntat participarea in domeniul ecologiei Dragos Bucurenci presedintele Asociatiei MaiMultVerde, Doru Mitrana, membru fondator si director executiv al Asociatiei MaiMultVerde si Luminita Tanasie, director de program al WWF Dunare-Carpati Romania.

Creat la nivel global ca raspuns la o noua abordare a corporatiilor din toata lumea, OgilvyEarth se angajeaza sa sprijine cresterea business-ului clientilor inspre sustenabilitate, imbinand experienta in domeniul comunicarii de brand cu insight-uri solide din partea consumatorilor, a expertilor si liderilor de opinie.

La nivel international, OgilvyEarth a dezvoltat pana in prezent mai multe proiecte si campanii pentru clientii sai, printre care si campania de comunicare “Hopenhagen” pentru promovarea Conferintei ONU de la Copenhaga din luna decembrie, unde cele 192 tari participante isi propun semnarea unui acord care succede protocolului Kyoto. Campania are ca scop implicarea cetatenilor pentru a deveni participanti activi in dialogul despre schimbarile climatice.

Foto: Ogilvy Group Romania

spot_img

Ultimele știri