Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Potrivit WBCSD, consumatorii considera produsele ecologice prea scumpe

Consumatorii nu adopta strategii verzi de consum pentru ca produsele ecologice sunt mai costisitoare si pentru ca nu inteleg de cele mai multe ori etichetele acestora, potrivit ultimului raport al World Business Council for Sustainable Development. Obiceiurile consumatorilor din toata lumea nu sunt sustenabile este concluzia studiului, informeaza Green Biz. VEZI STUDIU

Potrivit studiului, consumatorii sunt ingrijorati in privinta impactului asupra mediului dar actioneaza putin in acest sens pentru ca nu sunt suficient de informati iar piata produselor ecologice nu este foarte accesibila.

WBCSD sustine ca in situatia actuala rolul companiilor este de a interveni pentru a extinde si a facilita consumul sustenabil publicului larg. Publicul trebuie sa fie mai bine informat iar alegerile verzi mai accesibile ca pret. Companiile trebuie sa investeasca in marketing si in strategia de comunicare privind produsele ecologice.

Compania Nokia a redus consumul de energie al telefoanelor mobile cu 70% dupa ce un studiu a aratat ca doua treimi din energia folosita de acestea se pierde din cauza incarcatoarelor care sunt lasate in priza. Nokia a redus consumul datorita unei campanii de comunicare in directia consumatorilor sai si este un exemplu de marketing verde.

Produsele cele mai cunoscute pe piata ecologica sunt masinile, detergentul si electronicele verzi, ale caror vanzari au crescut odata ce au putut fi testate de cumparatori. Detergentul ecologic cel mai sustenabil, preferat de cumparatori, este cel care poate fi folosit si in apa rece, pentru ca nu necesita un consum de energie pentru incalzirea apei.

Potrivit raportului, cresterea rapida a populatiei globului in special in tarile in dezvoltare aduce cu sine o crestere globala a consumului, in detrimentul sustenabilitatii.

Studiul a fost realizat pe parcursul unui an. Au fost analizate relatiile dintre activitatile companiilor, obiceiurile de consum si obiectivele globale de mediu.
 

spot_img

Ultimele știri