Producătorul brandurilor Johnnie Walker, Smirnoff și Guinness lansează noul plan de sustenabilitate pe zece ani

in Business, CSR 29 November 2020 59 Views

Diageo, producătorul brandurilor Johnnie Walker, Smirnoff şi Guinness, a anunţat o serie de 25 de obiective îndrăzneţe în planul său ‘Society 2030: Spirit of Progress’, menit să genereze un impact pozitiv asupra lumii până în 2030, în „deceniul de acţiune” pentru atingerea Obiectivelor de dezvoltare durabilă ale ONU.

Pornind de la o listă lungă de progrese înregistrate în implementarea standardelor de sustenabilitate ESG la nivel global, în următorii zece ani Diageo îşi va îndrepta atenţia spre trei domenii esenţiale, selecţionate pentru a fi în concordanţă cu Obiectivele de dezvoltare durabilă (ODD) ale ONU: promovarea consumului echilibrat de alcool; susţinerea incluziunii şi diversităţii; şi introducerea conceptului inovator de sustenabilitate „de la bob în pahar”.

„Suntem foarte mândri de realizările companiei noastre în domeniul sustenabilităţii şi responsabilităţii de până acum, iar acest plan de acțiune ambițios ne asigură că vom ajunge chiar mai departe în următorii zece ani. În fiecare dintre cele trei domenii prioritare – promovarea consumului echilibrat de alcool, susținerea incluziunii și a diversității și pionieratul în implementarea conceptului de sustenabilitate „de la bob în pahar” – obiectivul nostru este să ne aducem contribuţia acolo unde este nevoie și să continuăm să fim lideri în acest domeniu”, a declarat Michael Holm, Director General Diageo pentru Europa de Est.

Principalele puncte ale planului ‘SOCIETY 2030: SPIRIT OF PROGRESS’ includ:

Promovarea consumului echilibrat de alcool
 Până în 2030, Diageo va disemina mesaje privind consumul moderat în rândul a peste un miliard de oameni, prin intermediul brandurilor sale;
 Va schimba atitudinile a cinci milioane de conducători auto privind condusul sub influenţa alcoolului;
 Va informa peste 10 milioane de oameni cu privire la pericolele consumului de alcool de către minori prin programul Diageo de conştientizare ‘SMASHED’ pentru educaţia privind consumul de alcool, câştigător al mai multor premii, prezent acum pe fiecare continent.

Susţinerea incluziunii şi diversităţii
 Diageo va duce mai departe tradiţia solidă de incluziune şi diversitate prin stabilirea obiectivului ambiţios de a atinge un grad de reprezentare de 45% al diverselor etnii în rândul liderilor până în 2030, precum şi de 50% al femeilor în rândul echipelor de management;
 Diageo va asigura acces la competenţe şi cursuri unui număr de peste 1,7 milioane de oameni pentru a contribui la crearea unui sector al ospitalităţii incluziv şi prosper.

Introducerea conceptului inovator de sustenabilitate „de la bob în pahar”
 Diageo s-a angajat să depună eforturi în direcţia unui viitor cu emisii scăzute de carbon, prin valorificarea energiei regenerabile în procent de 100% pentru a atinge un nivel net zero al emisiilor de carbon generate de operaţiunile sale directe şi prin colaborarea cu furnizorii în vederea reducerii emisiilor de carbon indirecte cu 50%;
 Ca prim pas în ambiţia sa de a atinge nivelul net zero, prestigioasele distilerii Oban şi Royal Lochnagar deţinute de Diageo vor deveni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până la sfârşitul anului 2020 şi Diageo îşi va propune să atingă un nivel net zero în India până în 2025;
 Până în 2030, Diageo se va asigura că fiecare băutură pe care o produce va presupune un consum de apă cu 30% mai redus decât în prezent şi va obţine un impact net pozitiv asupra apei în principalele bazine şi comunităţi expuse stresului hidric;
 Va realiza peste 150 de proiecte comunitare privind apa în întreaga lume, inclusiv asigurarea accesului la apă curată, instalaţii sanitare şi igienă;
 Diageo va sprijini peste 150.000 de mici fermieri cu tehnici agricole de regenerare a terenului şi consolidare a biodiversităţii;
 Până în 2030 se va asigura că în companie se utilizează 100% materiale reciclate în realizarea ambalajelor din plastic şi că 100% din ambalajele Diageo vor fi în mare parte reciclabile.

“Sustenabilitatea este parte integrantă a felului în care ne desfășurăm activitatea de business în România. Fiecare decizie este analizată cu atenție și ține cont de impactul nostru asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților și a angajaților noștri, pentru că avem o responsabilitate față de comunitatea locală și generațiile viitoare”, a declarat Răzvan Potra, Country Manager Diageo România, Croaţia, Moldova, Slovenia și Cipru.

De asemenea, Diageo lansează şi „Sustainable Solutions”, o platformă globală care va asigura finanţare fără participare la capital pentru startup-uri şi companii de tehnologie astfel încât Diageo să poată integra în continuare sustenabilitatea în lanţul de aprovizionare şi în brandurile sale.

Concepută pentru a sprijini mici companii şi antreprenori să îşi dezvolte şi să îşi comercializeze inovaţiile, Diageo va pune la dispoziţia acestora resurse şi experienţă globale pentru a debloca potenţialul viitor al ambilor parteneri.

Diageo este lider global pe piața băuturilor alcoolice, cu un portofoliu remarcabil de băuturi cuprinzând branduri de renume precum whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan’s și Windsor, vodca Smirnoff, Ciroc și Ketel One, dar și Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray și Guinness.

Citește și:

Kaufland va găzdui micii producătorii locali de legume-fructe care nu mai pot vinde în pieţe
Unilever anunţă progrese cu privire la obiectivele de ambalare sustenabilă

Comentarii

comentarii