Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Responsabilitatea sociala corporatista, modul firesc prin care o companie ajuta societatea

"Enel este interesata sa aiba un mediu curat in Romania. In materie de CSR nu gandim dezvoltarea ca pentru o insula izolata. Enel are tot interesul ca Romania sa creasca, oamenii sa fie mai sanatosi si mai educati", a declarat Radu Cosarca, Director Relatii Externe Enel Romania. Afirmatia a fost facuta in cadrul Saptamanii Responsabilitatii un eveniment de business unic in Romania, care are loc zilele acestea la Bucuresti.

Presedinti de companii, ministri, reprezentanti ai autoritatilor centrale, experti internationali din Europa Centrala si de Est, practicieni, reprezentanti ai societatii civile, jurnalisti vor dezbate, vor face schimb de bune practici si mai ales vor pleca cu un plan de actiune actualizat din perspectiva acestui instrument de business, adica din punctul de vedere al responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).

Radu Cosarca a explicat cat de mare este importanta proiectelor CSR pentru o companie. Astfel, oamenii din prezent incep sa aprecieze companiile sau corporatiile care investesc in astfel de proiecte, si le evita pe cele care le ignora.

"Directia centrala in privinta CSR este dezvoltarea durabila. Facem CSR pentru ca avem nevoie sa fim o companie credibila. Exista studii conform carora oamenii evita companiile care nu sunt implicate in astfel de proiecte", a precizat Directorul de Relatii Externe al Enel Romania.

Mai mult, apreciaza Radu Cosarca, aceste investitii in proiectele de responsabilitatate sociala in Romania ofera in viitor companiilor si societatii resurse umane care nu pot fi ignorate.

"Prin sprijinirea proiectelor CSR de mediu sau cele din sanatate de catre o companie, toate acestea se intorc pana la urma, iti ofera in viitor specialisti, manageri destepti si educati, lucrurile merg mana in mana", a mai spus Radu Cosarca in cadrul evenimentului Saptamana Responsabilitatii.

Obiectivul Saptamanii Responsabilitatii, care este continuarea seriei de conferinte internationale de CSR de la noi, este acela de a determina, pe parcursul a trei zile (11-13 mai), schimbarea abordarii manierei in care derulam afacerile si manierei in care actionam in viata.

Astazi a fost ziua dedicata IMM-urilor si multinationalelor, denumita "Spune-mi cum faci businessul, ca sa iti spun cine esti" . In afara studiilor de caz, prezentarilor si dezbaterilor au avut loc doua sesiuni de training tinute de experti internationali. In plus, participantii au putut afla chiar de la presedintii companiilor de succes care le sunt asteptarile si care sunt criteriile dupa care judeca implicarea intr-un proiect de responsabilitate sociala.
Maine este ziua dedicata organizatiilor non guvernamentale – "Ajuta-ma ca sa te ajut". Corporatisti si colegi din presa vor aborda specific si personalizat cum se poate vorbi pe “limba” fiecarui partener de interes.

Iar vineri este ziua de Voluntariat – "Noi suntem cei pe care ii asteptam". 800 de persoane se vor aduna la Sala Radio pentru a gasi cauza pe care sa o sustina. Peste 13 VIP-uri vor celebra pe cei care sunt volunDARi, pe cei care au ales sa imbratiseze “meseria”de voluntariat.

Premii vor fi oferite de cele trei ministere castigatorului concursului “Ce inseamna pentru tine sa fii volunDAR”.

“Saptamana responsabilitatii – Da, putem!” este o oportunitate pentru fiecare dintre participanti – companii, organizatii non guvernamentale, jurnalisti – sa invete unii de la altii, sa schimbe opinii si chiar sa porneasca noi proiecte sau parteneriate”, a declarat initiatoarea proiectului, Luminita Oprea.

Citeste si:

Proiecte europene de CSR, prezentate in premiera la Bucuresti

Saptamana Responsabilitatii – un eveniment de business unic in Romania

Foto: therealurl.net

Florin Tulbure
 

spot_img

Ultimele știri