Telekom România încurajează mersul pe bicicletă ca metodă de reducere a emisiilor de carbon

La începutul anului, Telekom România a lansat o campanie internă pentru a evalua impactul angajaților asupra mediului având în vedere emisiile de carbon determinate de mijloacele de transport utilizate până la serviciu. Totodată, prin intermediul campaniei respective, a fost recomandată utilizarea bicicletei ca mijloc de transport principal în deplasarea la birou. Astfel, implicarea în campania Bike2Work este o continuare a acțiunilor Telekom pentru reducerea emisiilor de CO2, precum și pentru încurajarea unui stil de viață sănătos pentru angajații săi. 

bicicleta

Potrivit reprezentanților Telekom România, compania s-a alăturat inițiativei Green Revolution, prin promovarea internă a campaniei Bike2Work și organizarea unui workshop în care angajații au avut ocazia să afle mai multe detalii despre proiect, motive pentru a alege mersul pe bicicletă la birou, dar și sfaturi pentru a circula în siguranță prin oraș cu bicicleta. Mai mult, a fost organizat un concurs intern prin care toți angajații care se înscriu în campania Bike2Work au primit automat accesorii pentru bicicletă. De asemenea, împreună cu reprezentanții Bike2Work, compania a organizat un atelier de revizie a bicicletelor chiar la sediul central al Telekom.

Pentru a determina cât mai mulți angajați să se alăture campaniei, compania a organizat o campanie internă de promovare cu ajutorul angajaților pasionați de biciclete. Astfel, cei mai cunoscuți “bicicliști” din cadrul Telekom au format prima echipa înscrisă în concurs și au fost imaginea internă a competiției. Aceștia au participat la o ședință foto pe bicicletă, iar imaginile au fost folosite pentru a încuraja înscrierea altor colegi în competiție. Reacțiile nu au întârziat să apară, iar în urma înscrierilor peste 60 de angajați ai companie au ales să se alăture campaniei.

Asociația Green Revolution s-a alăturat proiectului Bike2Work împreună cu alte organizații din 11 state europene: Olanda, Germania, Danemarca, Austria, Italia, Slovenia, Marea Britanie, Franța, Croația, Malta și Bulgaria. Campania se va desfășura în perioada 18 mai – 28 iunie și își propune să schimbe comportamentul și mentalitatea angajaților, dar și să încurajeze angajatorii să vină în întâmpinarea nevoilor bicicliștilor.

Citește și:

Peste 30 de angajați ai Stefanini România au ales bicicleta pentru a veni la birou

Bike2Work: NOD susține alegerea angajaților de a veni la birou pe bicicletă

Poștașii, primii la biciclit. Poșta Română s-a înscris în Bike2Work

Aplicația care monitorizează drumurile pe bicicletă, descărcate de sute de ori în prima zi

Angajații Ericsson au luat startul în Bike2Work

Campania Bike2Work a luat startul! Angajații renunță la mașini

spot_img

Ultimele știri