Tetra Pak a depășit pragul de 500 de miliarde de ambalaje certificate FSC

in Business, Companii 13 September 2019 36 Views

Compania Tetra Pak a livrat până acum la nivel global peste 500 de miliarde de ambalaje certificate cu sigla Forest Stewardship Council (FSC). De la lansarea în 2007 a primului ambalaj Tetra Pak certificat FSC, numărul de ambalaje de carton cu sigla FSC a crescut constant an de an, iar ritmul s-a accelerat în ultimii trei ani.

Carton packages, Vietnam

Fondat în 1994 de un grup de organizații neguvernamentale, utilizatori și comercianți de material lemnos, FSC este recunoscut pe scară largă drept cel mai înalt standard global de certificare pentru managementul pădurilor.

Pentru ca un produs să primească eticheta FSC, trebuie să fie certificat întregul lanț de custodie pentru toate operațiunile.

Recunoscută pe scară largă drept cel mai înalt standard global de certificare pentru managementul pădurilor, sigla FSC dă posibilitatea consumatorilor să aleagă branduri care sprijină administrarea sustenabilă a pădurilor; 30% dintre consumatori la nivel global au văzut sau au auzit despre eticheta FSC.

În ultimul an, aproximativ 86% din ambalajele livrate de Tetra Pak în România au fost ambalaje certificate FSC, o creștere semnificativă față de anii anteriori.

“Dat fiind că am obținut certificarea întregului lanț de custodie pentru toate operațiunile noastre, putem furniza ambalaje certificate FSC de oriunde din lume. Schimbările climatice și limitarea resurselor au un impact considerabil asupra societății și asupra industriei alimentare. FSC sprijină direct administrarea sustenabilă a pădurilor, așa cum este prevăzută în Obiectivul 15 de Dezvoltare Durabilă (ODD 15), contribuind de asemenea și la măsuri privind celelalte 14 ODD. În continuare ne vom asigura că fiecare furnizor se angajează să crească și să mențină gradul de certificare FSC la peste 70%”, spune Mario Abreu, Vicepreședinte pentru Sustenabilitate la Tetra Pak.

Mediul înconjurător reprezintă o preocupare majoră pentru consumatori și compania se așteaptă să devină un subiect tot mai important în următorii ani.

Un studiu recent Tetra Pak arată că există o tendință de creștere continuă a interesului consumatorilor față de problemele de mediu, unul din doi consumatori căutând în prezent sigle de certificare ecologică pe produsele pe care le cumpără. Numărul consumatorilor care caută sigle de certificare ecologică atunci când cumpără un produs este în creștere, de la 37% în 2013 la 54% în 2019.

Comentarii

comentarii