Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!”

in CSR 1 March 2019 66 Views

Unilever împreună cu “Plantăm Fapte Bune în România” lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” în rețeaua magazinelor Mega Image. Campania debutează pe 1 martie şi se va desfăşura pe parcursul întregii luni.

“Plantăm fapte bune în România” este o iniţiativă naţională de împădurire bazată pe voluntariat, care a pornit la drum în 2011. Până în prezent, aproape 35.000 voluntari au plantat și îngrijit 736.000 de copăcei pe un total de peste 235 hectare de terenuri publice neproductive în localități din 27 de judeţe.

“«Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!» este o inițiativă puternică și sperăm să aibă un ecou pozitiv în rândurile consumatorilor care pot contribui printr-un gest simplu la o acțiune cu efecte pe termen lung pentru binele comunității și al mediului”, declară Lavinia Gheorghe, Customer & Channel Development Lead Unilever South Central Europe.

Cine doreşte să se alăture campaniei Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” trebuie să achiziționeze produse Unilever din cadrul magazinelor Mega Image de minim 30 de lei. Înscrierea în campanie se face pe baza înregistrării bonului fiscal pe www.unilevertepremiaza.ro.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus, printre altele, să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.

Grupul s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility.

Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.

Pe de altă parte, în 2017 compania, alături de PepsiCo şi Nestle au fost acuzată de complicitate în distrugerea pădurii tropicale din Sumatra pentru a face loc plantaţiilor de palmier.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări. Compania are 161.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde de euro în 2017.

Comentarii

comentarii