Warning: Array to string conversion in /home/greenreport/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 433
Array

Whirlpool, lider de popularitate la electrocasnice

Compania Whirlpool a cucerit, pentru al doilea an consecutiv, locul intai in categoria de echipamente pentru locuinte – design industrial.

Whirlpool a primit aceasta distinctie din partea revistei Fortune. Criteriile de evaluare au fost procesul de inovatie dezvoltat in cadrul companiei, mediul de lucru oferit angajatilor, actiunile de responsabilitate sociala, calitatea managementului si investitiile realizate pe termen lung.

Compania a mentinut ritmul investitiilor in inovatie pe parcursul crizei economice, generand in acest mod venituri de cel putin 3 miliarde dolari in anul 2010.

In topul celor mai admirate firme, care au obtinut punctaje maxime in sectorul lor, se mai remarca Apple (computere), Chevron (prelucrarea petrolului), GE (electronica), Google (servicii internet), IBM (tehnologia informatiei), Coca-Cola (bauturi), McDonald’s (alimentatie), Procter & Gamble (cosmetice), Nestle (alimente), Novartis (industria farmaceutica) si Walt Disney (divertisment).

Whirlpool este cel mai admirat producator din lume in domeniul electrocasnice (Home Equipment and Furnishings).

Criteriile Fortune: inovatie, responsabilitate sociala, calitate, competitivitate

Topul Fortune Magazine este publicat in fiecare an si reflecta observatiile si opiniile directorilor generali din mai multe companii, care analizeaza jucatorii fiecarei ramuri industriale dupa noua criterii diferite. Acestea includ inovatia, managementul resurselor umane, utilizarea activelor corporatiste, responsabilitatea sociala, managementul calitatii, investitiile pe termen lung, solidaritatea financiara, calitatea produselor si a serviciilor, precum si competitivitatea globala. Pe baza acestor indicatori, clasamentul stabileste companiile care se bucura de cea mai buna reputatie si ofera o viziune asupra succesului in afaceri la nivel mondial.

“Suntem mandri ca, la mai mult de 100 de ani de activitate pe piata globala, am fost numiti de Fortune drept una dintre cele mai admirate companii din lume pentru al doilea an consecutiv. Consideram ca inovatia este un avantaj competitiv durabil pentru compania noastra si ca aceasta recunoastere subliniaza importanta pe care am acordat-o mereu dezvoltarii unor produse care sa intampine nevoile si dorintele reale ale consumatorilor”, a declarat Jeff M. Fettig, Presedinte si CEO al Whirlpool Corporation.

In ultimii 12 ani, Whirlpool a castigat peste 124 de premii. Cele mai multe dintre ele au recompensat designul produselor lansate, aportul la scaderea consumul de energie si a noxelor generate de consumul casnic, precum si inglobarea de tehnologii avansate.

Whirlpool a fost inclusa de Fortune pe lista celor mai admirate companii si in anii 2009 si 2011. De asemenea, compania a fost inclusa in anul 2011 in Indexul Dow Jones Sustainability, pentru al saptelea an la rand. Brandul Whirlpool a fost desemnat Consumer Superbrand in Romania pentru anul 2010.

Simpatia publicului poate fi independenta de caracterul eco al produselor

Presedintele organizatiei Ecotic, Valentin Negoita, a explicat pentru Green Report relevanta acestor clasamente: „Una e sa fii cel mai iubit brand, alta e sa fii cel mai friendly in zona verde, a atitudinii fata de mediu”.

Organizatia Ecotic este specializata in reciclarea produselor electrocasnice, asa-numitele produse albe. Valentin Negoita confirma faptul ca marcile actuale sunt inca in exploatare, demonstrandu-si fiabilitatea: „Pe zona albelor, tot ce se colecteaza acum in vederea reciclarii sunt produse din anii 70, 80, poate 90. Aproape toate au o vechime de peste 20 de ani, fiind produse in Romania si in fostele state CAER. Doar 3-4 la suta dintre produsele care se scot acum din uz sunt mai noi si provin in general de la unitatile din industria hoteliera”.

Presedintele Ecotic a precizat ca firmele de reciclare nu fac clasamente ale marcilor pe care le colecteaza mai frecvent, „insa din anul 2012, fiecare firma producatoare trebuie sa-si faca asemenea clasamente, pentru a-si atinge tintele de reciclare”.

Cifra de afaceri anuala: peste 18,7 miliarde de dolari

Whirlpool Romania este o subsidiara a Whirlpool Corporation. Cu o cifra de afaceri anuala de peste 18,7 miliarde de dolari in 2011, 68.000 de angajati si 67 de centre de productie si cercetare, Whirlpool Corporation este liderul mondial in fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni.

Compania comercializeaza marcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht, precum si alte branduri importante, pe toate continentele.

Mihai Diac

Citeste si:

Whirlpool lanseaza in Romania cea mai silentioasa masina de spalat rufe

General Electric cauta cele mai bune idei de case cu consum eficient

Apple va folosi hidrogenul la acumulatorii de iPhone si iPod, care ar oferi o autonomie de saptamani

Romania testeaza independenta energetica
 

spot_img

Ultimele știri